Reply on: chodec #225170:
https://www.bmvit.gv.at/verkehr/eisenbahn/verfahren/stadlau_staatsgrenze/index.htmlInformácia o 200 km/h je nová z novembra minulého roku. Keďže trať je priamka, zvýšenie Vmax znamená len minimálne navýšenie nákladov. Vmax = 200 km/h sa plánuje na úseku Aspern Nord - Marchegg. To sú informácie z prvej ruky. Tvoj príspevok so 6 odsekmi s tým nie je v žiadnej kontradikcii.
Čo Rakúšania plánujú s juhom neviem, ale veľké plány majú s Marcheggom.
Viko
Odilustrujem to na príklade záchranára z Antolskej, ktorého nebavilo sa pozerať, ako musia jazdiť naokolo kvôli nikdy neprevzatému podjazdu popod Dolnozemskú. Rozhodol sa ho vyčistiť, znovuosvetliť, doplnili tam zeleň, napojili nedokončené chodníky, starajú sa o značenie atď. Tiež mohol čakať a nadávať na svet, zostať frustrovaný, ako sa MČ nestará, mesto dáva ruky preč, SVHP nechce držať hladinu ramena, nikto oficiálny ani po urgenciách neprevzal iniciatívu... Lenže on miesto toho objavil spriaznené duše, s ktorými s radosťou a elánom pokračujú v zveľaďovaní okolia, lebo vidia, že po nich zostáva nejaká trvalá hodnota pre spoločnosť. Nevravím, že poďme sa všetci hrať na technické služby, ale že aj v súčasnom nastavení sa dá robiť prospešná robota, ktorá niekomu dáva zmysel a úžitok. A takých príkladov sa dá nájsť v rôznych oblastiach života celkom dosť.
(a môžme pokračovať mailom ak chceš, ak by mal niekoho stresovať offtopic)