Reply on: S499.1023 #224672:
Lebo politika, lebo dlhodobá prevádzka degešov je pri ich spotrebe nafty zvrátená.Vyhadzovať preto, lebo je nezmysel voziť so sebou nestále vyše dvoch ton zbytočného balastu, ak by sa využívali iba ako trolejbusy. Neviem o tom že by tie Kirsche boli dobré, ani zlé, ale sú neefektívne (prenos výkonu je neefektívny).
Na výluky a mimoriadnosti OK, ale nie na pravidelnú premávku.
53 kvôli overeniu dlhodobej parciálnej premávky pod kratším úsekom drôtov z celkovej linky, čím by sa otvorili možnosti na ďalšie využitie v rámci BA, navyše je to rovinatá linka na ktorej by sa mohli v reálnej premávke porovnať "normálne" elektrobusy NS12 a parciálne trolejbusy NS12, resp. "elektrobusy s dynamickým dobíjaním", aby sa po pár rokoch prevádzky mohlo určiť čo je pre takéto nasadenia najvhodnejšie. Začať dlhodobé testovanie v reálnej premávke.
zbytočný človek
Keď budú parciálne trolejbusy v karosérii SOR NS18, tak tie na linku 61 s tým, že 61 a 63 si vymenia trasy medzi zastávkami Trnavská a Avion Shopping Park, aby parciálny trolejbus išiel väčší úsek "pod drôtmi". Linku 96 zrušiť, posilniť 196 (tá by sa mohla premenovať na 96), na letisko potiahnuť parciálnymi NS18 linku 205. Len či by nebol krik že z letiska nie je spoj k Martinskému cintorínu...