Reply on: N/A #224058:
Podľa jednoduchej matematiky by to nemusel byť problém. 60m súprava s kapacitou 500 duší (podľa tolerantnej normy) v intervale 120s činí kapacitu 15 000/h. DH, PB, Vr budú stále mať aj iné linky a iné ciele takže pohoda, do bizniscentier by chodili aj ľudia z iných smerov takže rátať môžeš ďalších 15 000. Nepredpokladám, že tunajšia výstavba vygeneruje v špičkovej hodine toľko cieľov, aby v ršp nestačilo tade previezť 60 000 duší. Ale nie som odborník, takže si patent na pravdu neuzuprujem. A dôsledky tohoto markantného nárastu siete i výpravy sú na inú diskusiu.A podľa sedliackeho rozumu, keď to jakž takž zvládajú dnešné trolejbusy, prečo by elina mala byť horšia?
S499.1023
Aké rušenie prevádzky divadla hlukom a vibráciami?
Aké narušenie konceptu?
Aká bariéra?
Vieš o tom ,že to "potenciálne nebezpečenstvo" je také, že Obchodná je najmenej nehodovým úsekom v Bratislave? Proste sa tam tí ľudia s električkami naučili spolu žiť. A električka na pešej zóne je bežná vec v celom svete. Na takej Masaryčke v Brne by si sa asi zbláznil.
Prečo nie Landererova, ti už napísal 810zssk aj s tvojou zlomenou palicou - omnoho viac kolíznych bodov. A ako by si tú električku od Šafka na tú Landererku priviedol? Čo je to dopravná ulica? Doprava je pre ľudí, nie pre ulice.