Reply on: N/A #224045:
No, niečo z toho je pravda, ale ak dovolíš, zareagujem ti na to, čo sa mi nezdá.Hluk, vibrácie... Podľa mňa skrz iné odstupové vzdialenosti, materiály, technológie výstavby sa stáva Nám. MRŠ neporovnateľným s Redutou. (Btw, dnes som strávil polhodinu v stĺpovom salóniku na prízemí -bývalé kasíno- a na moje vlastné prekvapenie som za celý čas ani nepočul, ani necítil jedinú električku. Zo sály si na to spomínam, ale vtedy myslím chodili obojsmerne cez Jesenského.)
Vznik bariéry... blbosť, dostatočnou bariérou je už teraz tá prapodivná kamenná priekopa, ktorá by celkovému vyzneniu podľa mňa ani tak nechýbala (a plus všetky tie stupne a schody). Ten umelecký koncept vyzerá pekne na papieri, ale povedz mi, keď si navštívil SND, bol si ho schopný sám odčítať bez jeho predošlej znalosti?
Potrebujeme električku po Prístavnej? Veď by išla celým Nivám poza chrbát, omnoho užitočnejšia by vedela byť práve na ul. Mlynské nivy, kde by sa stala tepnou bizniscentier a poľahky mohla motivovať ľudí presadnúť do MHD. Ak biznis zóna vôbec lízne Prístavnú, bude to úspech (skrz areál SPP a vedenie VVN totiž bude ťažké sa prehrýzť, a prístav sa tiež nechystá zaniknúť, bez ohľadu na akékoľvek šuflíkové štúdie... Nový bazén pri Slovnafte miesto tohoto by totiž podľa mňa neprešiel cez ochranu prírody).
Verejná doprava patrí iba na ulice kde je minimum chodcov? A koho potom obslúži? And then, fenomén mestotvornosti električky sa ti s tým tak trošku nevylučuje?
MatejBA
Preco nie po Pribinovej:
- To je tvoj dojem alebo to mas empiricky zmerane? Ako tam moze rusit hlukom a vibraciami, ked tam ta elektricka pojde po rovine a znizenou rychlostou kvoli pesej zone? Nehovoriac, ze bude vyrazne dalej od sal ako pri Redute.
- Takze pre architektonicke a umelecke koncepty sa vykasleme na rozvoj vacsiny Bratislavy, lebo by to napriklad narusilo vyhlad sochy smerom na nejaku ulicu, ktoru tam autor tak dal?
- https://goo.gl/hNR5H6 - pride ti, ze tu je malo miesta? Plus nevadi, ze potom zaberieme miesto na velmi rusnej krizovatke a sposobime zapchy?
- cize preto, ze nejake mamicky s dlhymi nechtami si piju 5 eurove latte a nie su schopne postarat sa o svoje deti/dohliadnut na ne (nedbanlivost o dieta) aby nevbehli pod deti je dovodom na to, aby niekde nebola trat? Nehovoriac o tom, ze tam, kde primarne behaju deti (nabrezie a medzi budovami Eurovea) je fyzicka bariera (schody) - https://goo.gl/1z7chY - to je viac ako sa da povedat o Obchodnej ulici
- Cize lepsia obsluha nakupneho centra, kina, nabrezia, coskoro noveho nakupneho centra (rozsirenia), novych bytov a kancelarii, hotela, divadla, vyhladovo zastavka v pesej dostupnosti od Lida je podla teba "male uzemie" a (dovolim si doplnit) "nie prilis vyznamneho bodu"?
PS: Eurovea 2 ma takto vypadat https://static.etrend.sk/uploads/tx_media/2017/05/02/gallery_1000_666/eurovea-2-nocny-letecky-pohlad.jpg - vazne to dokazes obsluzit zastavkou "na kraji projektu"?
Preco ano po Landererovej:
- to mozno ano, ale ked sa postavi elektrickova trat po ulici Mlynske Nivy, nebudu tie dve trate prilis blizko seba?
- ked tych par metrov nie je taky problem, preco by to mal byt problem pre ludi od Twin City? Vsak by mali v pesej dostupnosti elektricku po nabrezi, ASMN, a obsluhu z dalsich 3 stran pomocou autobusov a trolejbusov
- potencial ma aj cez Euroveu (a neviem o tom, ze zakruta je neprekonatelna prekazka pomocou sucasnej technologie). Nehovoriac o tom, ze naopak pre potencial elektricky po Pribinovej hovori mozne uzatvorenie pristavu v buducnosti a novej vystavby, kde by sa pod mostom Apollo dalo lahsie nadviazat na trat "bez zbytocnych zakrut" z Pristavnej ulice
- jedna vec je ukludnovat ulice v centre mesta a stavat tam pesie zony a elektricky. Druha je obmedzit vytazeny mestsky okruh a vypadovku z mesta bez moznosti rozsirenia ulice.