Reply on: galiyosha #22387:
No ta kontinuita designu medzi ikacmi je. Ono sa len treba poriadne pozerat a vediet, ze 2xx a 4xx co jazdia v BA tak medzi nimi su vyvojove stupne a tam vidis medzi nimi kontinutiu. Ono ju troxu vidis aj pri prvej BA serii - myslim, ze este aj druhej v oknach - tie su identicke skorom, dalej blinkre pri prvej serii a pod., potom keby si si pozrel na webe obrazky skorsich modifikacii ikacov 4xx, alebo xod do budapesti a ten ix modry nater robi svoje a pri starsich a prvych kusoch uvidis podobne a xarakterisiticke znaky s i2xx - napr. svetla na celnej maske, celna maska, okna, tvar blatnikov - etc.. Nie je to mozno az tak ocividne, ako u skody ostrov, ale to je len dobre. Podla mna je 21/22 Tr uz hodne zastarana designovo, aj zvonku, ale najma zvnutra. Staci sa pozriet na ten dnes uz mimo cisto hranaty design, priserne /sede, ci sive/ farby /interier/ - velmi divne tvary vnutornych svetiel, resp. roznych vystraznych a "oznamovacich" svetielok, resp. ich priehladne plastove kryty su priserne.Proste zvonka ten t-bus este ujde. Predna maska a svetla by mohli aj atraktivnejsie vyzerat. Ale vznutra - ten design (nemyslim usporiadanie sedadiel!) je veeelmi velmi priserny.
Tolko moj nazor.
). Podla mna absencia toho sedadla tomu trolejbusu vobec neuskodila. Akurat by bolo vhodne to trochu zamaskovat, napr. tak, ako je to na Ik412 (jedina dobra vec na interieri toho busu). Ja osobne som videl len tu verziu s hasiacim pristrojom, takze neviem, ako je to u tych novsich - u novsich som sa vzdy viezol vzadu
Z