Reply on: Martin Fundárek #22366:
Mozne to je, cislo mi povedala manzelka, ze vraj si ho dobre pamata. K omylu mohlo dojst.
Je veľa faktorov, ktoré môžu negatívne ovplyvniť pohľad na prácu vodičov - prípad Vašej panej je však prístup, ktorý robí profesionála profesionálom a človeka človekom! Som "malým členom" rodiny vodičov MHD už veľa rokov - a môžem potvrdiť, že ich práca vyžaduje vždy "celého" človeka. Poznám prácu vodiča MHD takmer so všetkých stránok či pohľadov a za každú takúto chválu na nich cítim dávku veľkej osobnej hrdosti - pretože i keď sme stále len ľudia z mäsa a kostí a nie všetky stresové situácie sa darí zvládať vždy perfektne či na absolútne výbornú, myslím, že vodiči bratislavskej MHD sú ľudia so srdcom na správnom mieste a pokiaľ len trochu môžu, neobrátia sa k svojim cestujúcim chrbtom! Prajem Vám i všetkým cestujúcim ešte veľa takýchto pozitívnych skúseností pri cestovaní MHD.
Z
Tie fotky na mestskadoprava.sk su inak nie prilis kvalitne IMHO (ale nie som ziaden fotograf...).
Ale bude urcite prinosom pre prepravne naroky buduceho obdobia!
(To by som potom mal fotkami a filmami zapratany cely byt
) Mam este nejakych 10 fotiek vo fotaku a 21Tr bude, az ked to dofotim
Ale oproti MD budeme mat fotky hned ako trofel dosiel, lebo ich zastupca sa dostavil, az ked sme mierne rozobrali vagon
A viem, ze 18-ku uz robia. A bude kvalitne, nad tym niet pochyb, to robia este pani majsti a nie suflikanti. A to robia vo svojom volnom case!
A ked ide o to, da sa zabezpecit, aby fotky fotene na film boli na dalsi den na webe. Napr. ked dosli dvojosky 18 a 31, tak fotky som mal este v ten den o piatej.
V.
Tymto by som mu chcel velmi podakovat. Ak ho poznate, odovzajte mu podakovanie.
Stalo sa to vcera, (19.11.2003), voz c.7913, cas - okolo 12.30, smer z K.Vsi pod most SNP.
Pozn.: A co som chcel tymto povedat. MHD nie je ken o technike a peniazoch, ale hlavne o ludoch. Ja viem, ak by sa takto spraval kazdy vodic, asi by meskania nemali konca. Vacsina z tych, ktori manzelke nepomohli, urcite nadava na stav MHD (v tom maju casto pravdu pravdu) a na aroganciu vodicov. Ale malkoto z nich si uvedomi, ze ak sa v MHD nieco deje, vacsinou to od cestujucich schyta vodic, ktory vo vacsine pripadov za problem nemoze (vodic spoja, ktory je prvy za vynechanym spojom, vodic, ktory musi prudko zabrzdit, aby zabranil nehode, ...).
Nezavidim vodicom ich pracu, sam to poznam (za mojich cias na VS v KE som brigadnicky robil vodica elektricky). A prave preto skladam klobuk pred vodicmi, ktori si aj za takychto tazkych podmienok zachovaju chladnu hlavu, dobru naladu a ochotu pomahat.
V.