Zase na druhej strane - ked jedna nemenovana firma na tri pismena dokaze vyrobit busy uz pred vyhlasenim vysledkov tendra, a to dokonca s BA potahmi, tak zvladnu aj taky detail ako "zapozicanie" busu a az potom moze nasledovat jeho nasledne "odkupenie/dodanie"...
to je všetko na čo sa Magistrát a DPB zmôžu? Čo tak už niečo postaviť, zrekonštruovať. Ale kto by to riadil? Električka Špitálska-problém, električka Petržalka-problém, DOPRAVA v Bratislave? Strach domyslieť.
Snehova vlocka sa zobrazuje vedla vozidiel akonahle je vonku nad 25C, ak sa nemylim, takze teraz v zime to neukazuje. Ale ci bude klima realne zapnuta / funkcna a ako velmi, tak to uz opat nezistime ?
Vdaka za info, ak by ste chceli vylepsit, tak v lete bola velmi ziadana info ci dany spoj ma klimatizaciu, ak to ma dp nejako v evidencii a da sa to vytiahnut. Snehova vlocka miesto vozicka?
Virtualna tabula ako aj zastavkove tabule po meste zobrazuju len take udaje, ake prichadzaju z vozidiel. Ak je ulica odstavena a vozidla nepremavaju a vodici maju stale nahodenu sluzbu, tak sa to berie tak, ze vozidlo je na trase a nabera meskanie, ale malo by prist. Ak sa ide odklonom, ale roluju sa povodne zastavky vo voze, tak opat to bude dopocitavat, ze voz o chvilku pride.
Aby appka fungovala "v realnom case", tak to by sme museli manualne nahadzovat odklony a data a prepisovat udaje z palubakov, co by skoncilo snad este vacsim bordelom.
Pred tyzdnom bolo odstavene zeleznicne priecestie Ivanska a linka 61 sla odklonom. Dve hodiny ukazovalo, ze vozy linky 61 pridu na Trnavska-NAD az Slowackeho, no neprichadzali. Tu by bolo riesenie len prednahratie vylukovych tras do palubakov a vodici by sa len prehodili na inu sluzbu Je jasne, ze nepokryjes vsetky mozne alternativy, len tie najpravdepodobnejsie / najcastejsie sa opakujuce.
Vlnovky tam mame preto, ze vozidlam casto padaju vysielacky, alebo proste nefunguje GPS signal v nejakej oblasti. Dalsou pricinou su vyluky, kedy vodici nemaju nahrate sluzby a teda by neukazovalo uz vobec nic, aj ked vacsia cast trasy je obsluhovana. V takomto pripade sa meskania nedaju zohladnovat, kedze nam chyba informacia o polohe vozidla, resp. aku linku dane vozidlo obsluhuje.
Ale vdaka za diskusiu, nieco sa predsa len pokusime vylepsit ?
toto je inak sikovna pomocka, ze sa da odsledovat podla realnych odchodov, kde bus stoji, medzi akymi zastavkami, ktore useky su problematicke, a s akym meskanim zhruba pocitat a kedy vystartovat na zastavku realne, bez tohto uz rano nevystrcim nos, hlavne ked stale nemame v slnecniciach pristresok ?
Zatial teda postaci ta info, ze kliknutim na linku sa zobrazia doplnkove info o danom vozidle, ak re v reale, alebo nezobrazia ak je podla cp. To je pre mna nova info, ktoru som sa nikde nedozvedel. Aj vlnovka pred casom bola nova info, bral som to tak, ze nieje presne zratany cas, vlnovka sa bezne pouziva namiesto "priblizne", ani to som nemal info ze "~" = cas odchodu podla cp - nieje realne spojenie s vozidlom. V tomto kontexte je to uplne ina situacia. Vzdy som len pozrel na spoj a cas.
Vdaka vsetkym za Vas cas a vysvetlenie. DIk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho