Cez pracovné dni tá linka mala interval mimo rannej špičky (ale vtedy odtiaľ premávajú spoje aj naďalej) 60 minút. To tam ľudia aj po starom chodili naslepo a čakali len tak 1-59 minút?
Na linke 29 sa objavil zásadný problém. Po zredukovaní jázd autobusov priamo pod hrad Devín, ľudí mätie zástavka pod hradom a čakajú tam "naslepo" na spoj. Tento jav som si všimla 3 dni za sebou a skutočne nevidím dôvod suplovať úlohu mesta a DPB. naozaj najlepšie riešenie by bolo úplne tú zástavku pod hradom zrušiť a dať tam 2-3 informatívne tabule so šípkami k zástavke na Kremeľskej (na hrádzi smerom k zástavke cintorín), príp. k zástavke Štrbská.
Ja tiez velmi dlho nie. Avsak zo zaciatku prevadzky tychto autobusov, sa mi zda, ze pouzivali aj tuto funkcionalitu spolu s naklonenim vozidla k chodniku/zastavke.
Keď ideš na nejaký autobus, čo má 5 min. interval, tak bežne len tak z plezíru počkáš na ďalší? Vieš, ja som roky jazdil na linke 12 a potom na linke 212, obe mali v špičke interval pod 5 minút a dva kočíky som bral vždy.
Hlavne na L50 ktora ma cca 5 minutovy interval z toho netreba robit kovbojku ak by bol 30 min. tak by som ocakaval viac empatie od vodica ale kedze mal uz jeden kocik nalozeny a dalsi spoj ide o par minut tak berem ze vynimocne povolit dva kociky sa mu nevidel dobry napad.
To ze ty nevies ako este neznamena ze sa to neda.
Otazka do plena, kedy naposledy ste videli MBCC aby vodic jazdil vyhradne na fotobunku? Ja uz velmi dlho nie...
Viko: ochrana proti privretiu prd pomoze ked sa dieta drzi kociku v miestach ktore stlacia dvere a dolame mu prstiky ci poskodi kocik. Ked tak spatne premyslam nad situaciou, asi najlepsi variant by bol strhnut plombu, deaktivovat dvere a zalovat dispecera aby dal vodicovi fukat. Privieral ludi do dveri na celej trase, takze kocik nebol vynimka, ale pravidlo...
Kolko dveri na zobrazenych autobusoch vidime? Jedny. Takze keby sme zablokovali chodbicku, dostali by sa cestujuci dnu/von? No nedostali. Skusime nabuduce trochu rozmyslat/guglit, kym budeme mat chytre poznamky o pravnikoch? Hadam hej.
To znamená, že by po novom bola preprava viacerých kočíkov alebo kočíka aj bicykla v nesúlade s prepravným poriadkom?
Super spôsob, ako prilákať ľudí, vrátane rodín s deťmi, do MHD...
Kto rozhoduje o (ne)zapracovaní?
Doprčíc s tými cestujúcimi, furt prekážajú! Bez nich by sa žilo dopravcom tak pohodlne...
Ale vážne, ak autobus disponoval viac, ako jednými dverami, a k tým ostatným sa aj po naložení vozíka bolo možné rozumne dostať, tak aký je problém s vyprázdňovaním? Aspoň teda ja neviem o nejakej bezpečnostnej norme určujúcej min. počet dverí/obsaditeľnosť vozidla, ale rád sa nechám prekvapiť
Taka malickost ze by ten kriplovozik blokoval chodbicku alebo priestor dveri a tvoril prekazku v pripade, ze by bolo nutne vozidlo rychlo vyprazdnit ti napadla?
Vyvediem ťa z omylu, v MBCC sa tiež často využíva zatváranie na tlačítko. Keď sa vyskytne nováčik veriaci na fotobunku, veľmi rýchlo musí pochopiť ako ju "prebiť" aby nenaberal more meškania.
Skôr je divné, ak nereagovala ochrana proti privretiu.
Hmm . Prosím uviesť návod ako sa dá s CapaCity privrieť kočík. V Mercedesoch Capacity totiž vodič dvere neotvára ani nezatvára. Dvere si cestujúci otvárajú sami a zatvárajú sa fotobunkou. Vodič zatváranie dverí nedokáže ovplyvniť. Takže johnyjanko daj návod vodičom ako prekabátiť Mercedes aby neprivrel kočík. Vodiči, DPB a ani v Mercedese to nevedia. Tvoj múdry príspevok ,ale hovorí, že to vieš. Takže?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mucho