Reply on: dusanbe #222954:
Priatelia, ďakujem za príspevky. Za ten Citelis sa ospravedlňujem, ako starý "šotouš" viem veľmi dobre, že to bol Urbanway, len v tom momente písania som si to neuvedomil. Z toho, čo sa tu píše, sa dá vyvodiť len jeden záver: stále pretrváva socialistický československý Absurdistan. Čiže homologizácia je posvätná biblia a žiaden právnik za toto nejde. A chce sa, aby za túto hranu išiel vodič. Nerozumiem, prečo by sa do homologizácie nedal dať počet cestujúcich N + 1 kočík, N-4 + 2 kočíky, N-4 + 1 kočík + 1 invalidný vozík, N-8 + 3 kočíky atď. Lebo je to zásadný problém. Pri a-50 sme čakali 10 minút na ďalší spoj, ale čo linky s intervalom 20, 30, či dokonca 60 min.? Ale nikto to tu nejde riešiť, typická pštrosia politika, však vlastne sa dajú dať viaceré kočíky (ak to vodič odsúhlasí, ale ten nemusí a tak dokola...).
Peon
Zažili ste už niekto vydávanie náhradných (vraj ručne písaných) listkov v Slovak Lines od vodiča? Ako asi vyzerajú? Napr. študentom s ISIC uznal zľavnené cestovné na základe nálepky [aj keď by sa to na dotovaných linkách z verejných zdrojov nemalo] a zohľadnil PCL pre zakúpené zóny na základe papierovej potvrdenky o kúpe PCL [ak takú cestujúci mal] ALEBO si musel cestujúci kupovať CL na celú trasu a neskôr reklamovať na ASMN? Dávnejšie CL ako ceninu na Facebooku obhajovali zo Slovak Lines, že vodič nesmie v prípade poruchy strojčeka umožniť bezplatnú prepravu. Majú na výpočet cestovného služobné kalkulačky a v papierovej podobe mapu zón aj s cenami CL?