Reply on: Dulgerov #221543:
Čiastočne chápem frustráciu, ale úprimne, myslíte si, že je šanca niečo vyriešiť bez podania sťažnosti? Lebo tu plačete na nesprávnom hrobe, medzi nadšencami MHD je pomerne známe, že DPB zanedbáva svoje infosystémy, akurát toto fórum s tým nič urobiť nedokáže. Diskutovalo sa o tom mnohokrát, zrkadlo dopravnému podniku sa na tejto platforme nastaviť nedá (oni si predsa radiť plebsom nedajú), no a emócie - áno, internet je občas divoké miesto, ale tiež treba chápať, že sa nikto nebude radovať, oslavovať a s chladnou hlavou pozitívne myslieť, keď na druhej strane "diskusného stola" argumenty a vysvetlenia nepadajú na úrodnú pôdu, lebo narážajú na nevykonateľné očakávania, od ktorých akosi nehodno ustúpiť...
(a ešte faktická poznámka - koho chápete pod manažmentom MHD? Pracovníkov mesta ako objednávateľa? Pracovníkov DPB ako vykonávateľa? Ktorí vás to sklamali, ak môžem vedieť?)
martinah
a soferov by som nehadzala do jedneho vreca, staci si vsimnut kolkokrat nacentruju dvere rovno pred vas, najma ak ste jediny cakajuci na zastavke, mam skor viac pozitivnych/neutralnych skusenosti nez negativnych a cestujem dennodenne od detstva
viete, prejavom inteligencie je aj schopnost poucit sa z chyb a neopakovat ich, jedenkrat clovek prehliadne, stava sa, opakovane uz svedci o inom