Precital som si Vaše reakcie, Važení diskutéri. Ani jeden z Vás zjavne nemá svoje skutočné meno. Každý z Vás sa cíti oprávnení bezočivo tykať niekomu, kto pod svojim vlastným menom napíše slušne komponovaný príspevok, byť bol kritický. A zjavne, každý z Vás má potrebu siahať k expresívnym výrazom anonymneho hrdinu. Tak si svoje reakcie dobre pozrite, opakovane si ich prečítajte a v nich nájdete odpoveď na otázku, prečo sa ľudia k Vám chovajú tak, ako sa chovajú. Lebo si to zaslúžite. A ešte naokraj. Choďte sa previezť MHD napríklad v Krakowe, vo Viedni, v Prahe. Všetko ale absolutne všetko, akúkoľvek neštandardnú zmenu vždy vyhlasujú. Ak hlásenie nemajú doriešené technicky, urobí to vodič. A vnímajú to ako samozrejmé. Viete prečo? Lebo majú niečo ako profesionálnu česť. Lebo nerozmýšľajú v intenciách čo cestujúci, to blbec. Lebo si nemyslia, že cestujúci sú tu pre nich a majú vypracovanú etiku správania k zákazníkom. To sa žiaľ o Slovákoch v službách povedať nedá. Smutny sme my národ. Taký jednoduchý... A žiaľ, to čo zažívame nám patrí plným právom...
Dulgerov
Ešte ani jeden raz z tychto troch prípadov sa nestalo, že by vodič povedzme na Trnavskom mýte urobil tú najprirodzenejšiu vec, teda otvoril dvere na tej svojej kukani, vyklonil sa a upozornil ľudí, že zatáča k Zimáku. A tak sa situácia opakuje. Naštvaní ľudia, ktorí sa odvezú tam, kam nechcú, nadávajú, hádajte na koho? No na Vás, páni vodiči. Pokojne si môžete povedať, že to nie je Váš problém, keď to na tabuli bolo napísané, ale otvorene poviem, mne to príde ako ignorantstvo a veľká neprofesionalita. A presne takéto situácie potom kazia deň ľuďom a hádajte, čo potom urobia oni? Pokazia deň iným a pri najbližšej príležitosti pokazia deň nejakému vodičovi MHD. Takže toto je presne na zamyslenie. Sťažujeme sa na to, či ono, nadávame a vždy je na chybe niekto iný. Málokto sa pokúsi pozrieť sa na seba samého a na svoje skutky. Zabúdame pritom na akúkoľvek empatiu a ľudskosť...