Sdf: nechcem buzerovat ale: ---> imhd transport->diskusne forum.
Je to otazka subjektivna -- T3 je podla mna dizajnovo od T2 znacne odlisna a bratislavsky sposob dosadzovania transparentov mne osobne do jej oblejsieho dizajnu viac "pasuje".

Normalne by som sa s Vami rad stretol
Bolo to chvilu dole cele nevedel som sa sem dostat ...asi nieco nenaskocilo ako malo
Papyr
Mimochodom, ked chces usetrit, nemusis miesto 2*46 kupovat 1*92 autobusov, pretoze existuje aj taka vec akoze opcia (zaviazes sa, ze buduci rok odoberies iste mnozstvo a zaplatis ho uz teraz, alebo pripadne na buduci rok, ale za dnesne ceny). Ostatne aj samotne cislo 46, ktore pouzivas, je zavadzajuce - je to rocna obnova vozidloveho parku citajuceho 560 vozov o 12-rocnej vydrzi. Lenze mozno uz za par rokov budete potrebovat viac elektriciek, trolejbusov atd., takze cislo 46 rocne sa znizi.
BTW, neviem, kolko stoji presna prevazdka km trolejbusu, dieselbusu a CNGbusu, ale v Presove pri pomere vozokilometrov 1:1 trolejbusy stoja rocne len 60% toho, co autobusy (14 vs. 24 mil. Sk). Pravda, jedna sa len o trakcne naklady, nie je v tom zapocitana stavba vedenia a meniarni.