Reply on: Viko #221025:
Vlščka musí byť schválená pre previdelnú osobnú dopravu (presnejšie povedané sa to nevolá licencia ale úradné povolenie) alebo musí byť preklasifikovaná na trať. To je práve ten rozdiel oproti Flilálke - tá leží na trati, nie na vlečke.Ja nevnímam umiestnenie žst. Petržalka ako "priemyslenú zónu na okraji sídliska so zlou dostupnosťou".
Viko
1) Bol som v tom, že stačí, aby dopravca na vlečke mal správnu licenciu, ono je licencia aj pre vlečku samotnú?
2&3) Išlo mi o to, že keď môžu robiť všetko pre spojazdnenie neelektrizovanej Filiálky s "jednoduchým" nástupišťom na konci koľajiska, tak toto by bol podobný prípad.
4) Je vlak stojaci na hrane centra lepší generátor dopytu, ako vlak stojaci v priemyselnej zóne na okraji sídliska so zlou dostupnosťou?