Prečo tú konečnú trolejbusov 212 premenovali na žST železná studienka ked tam ani vlaky nestoja?Pred tým sa to menovalo Vojenská nemocnica ,lenže teraz sa tá nemocnica volá Sv.Michala a to by predsa nemohli komunisti na Dopravnom podniku vyvesiť taký nápis na trolejbus že Nemocnica sv.Michala.
Peon
„S výhľadom v priebehu roku 2018 počítame s čiastočnou úpravou vedenia liniek najmä preto, aby si cestujúci mohli postupne na zmeny zvyknúť. Zásadným krokom bude zlepšenie nadväznosti prímestskej autobusovej dopravy na železničnú dopravu, a to zavedením intervalových cestovných poriadkov. Spolu so zlepšením ponuky počtu spojov pre obce v regióne prichádzame s predĺžením poobednej špičky a pridaním večerných spojov. Dobrým príkladom pre zlepšenie je jeden z návrhov PDO, ktorý navyšuje počet spojov pre obec Marianka až na 35 zo súčasných 27. V prvej fáze počítame s nárastom najazdených kilometrov prímestských autobusových spojov o 21 % a vlakových spojení až o 47%, teda takmer polovicu,“ vysvetlila Zuzana Horčíková, generálna riaditeľka Bratislavskej integrovanej dopravy, koordinátora IDS BK.
To s vlakmi ma prekvapilo. Bude to v praxi znamenať lepší ako 2-hodinový interval cez víkendy a sviatky na linkách S20 a S60, ideálne 1-hodinový interval? Hmm a čo na to (finančne) Ministerstvo dopravy?
Rok 2030 je zatiaľ strašne ďaleko (13 rokov) tá posledná fáza. Myslíte, že sa to nepodarí aspoň o trochu skôr?