Tú trať č.43 na železnú studienku by bolo treba predlžiť o nejaké zastavky ,posunúť konečnú dalej do lesa aspoň o tri zastavky alebo to prepojiť až do Marianky cez malý Slavín.
Prečo tú konečnú trolejbusov 212 premenovali na žST železná studienka ked tam ani vlaky nestoja?Pred tým sa to menovalo Vojenská nemocnica ,lenže teraz sa tá nemocnica volá Sv.Michala a to by predsa nemohli komunisti na Dopravnom podniku vyvesiť taký nápis na trolejbus že Nemocnica sv.Michala.
Vlščka musí byť schválená pre previdelnú osobnú dopravu (presnejšie povedané sa to nevolá licencia ale úradné povolenie) alebo musí byť preklasifikovaná na trať. To je práve ten rozdiel oproti Flilálke - tá leží na trati, nie na vlečke.
Ja nevnímam umiestnenie žst. Petržalka ako "priemyslenú zónu na okraji sídliska so zlou dostupnosťou".
Vďaka za informácie.
1) Bol som v tom, že stačí, aby dopravca na vlečke mal správnu licenciu, ono je licencia aj pre vlečku samotnú?
2&3) Išlo mi o to, že keď môžu robiť všetko pre spojazdnenie neelektrizovanej Filiálky s "jednoduchým" nástupišťom na konci koľajiska, tak toto by bol podobný prípad.
4) Je vlak stojaci na hrane centra lepší generátor dopytu, ako vlak stojaci v priemyselnej zóne na okraji sídliska so zlou dostupnosťou?
1) Vlečka nie je verejná infraštruktúra - záleží na súhlase prístavu. Musela by sa rozšíriť licencia vlečky na osobnú dopravu.
2) Vlečka nie je elektrizovaná.
3) Jednoduchý perón dnes musí mať osvetlenie, hranu 550 mm nad TK, vodiace čiary pre nevidiacich, bezbariérový prístup...
4) Eurovea by mala väčší dopyt ako Petržalka?
Neviem, aký by to bol administratívny problém, ale nebolo by užitočnejšie miesto vlakov zo Senca do Petržalky to na ÚNS stočiť smer vlečka prístavu a ukončiť pri Eurovei na nejakom jednoduchom nástupišti pod historickým skladom (ako končí výťažná koľaj)?
Aby si na to cestujúci zvykali postupne, tak integrovanú dopravu vytvoríme až v roku 2030. ?
Aj keď netreba zas brať všetko doslova. Len tretia etapa ráta s vlakmi do Petržalky, popritom to chcú zaviesť zo Senca (obnoviť) už teraz v decembri - vraj, a takisto kvôli stavieb D1, D4 a R7 posilniť S60 a S70. To sa vie aj bez nejakého PDO. A tie percentá sú celkom reálne. Najprv posilniť otrasnú víkendovú obsluhu, popritom synchronizovať špičky a neskôr podľa potreby posilňovať (druhá a tretia etapa).
A infraštruktúra prestupných bodov je naozaj mizerná - do 2022 sa to nemusí všetko stihnúť (regionálne železničné stanice, P+R, B+R, infosystém), takže ten rok 2030 by mohol aj sedieť. Zrejme sa všetko (snáď) bude robiť priebežne, väčšina konkrétnych projektov už je v štádii riešenia - TIOP- alebo plánovania - TID Bernolákovo, Šenkvice atď...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko