Reply on: Peon #221017:
Aby si na to cestujúci zvykali postupne, tak integrovanú dopravu vytvoríme až v roku 2030. ? Aj keď netreba zas brať všetko doslova. Len tretia etapa ráta s vlakmi do Petržalky, popritom to chcú zaviesť zo Senca (obnoviť) už teraz v decembri - vraj, a takisto kvôli stavieb D1, D4 a R7 posilniť S60 a S70. To sa vie aj bez nejakého PDO. A tie percentá sú celkom reálne. Najprv posilniť otrasnú víkendovú obsluhu, popritom synchronizovať špičky a neskôr podľa potreby posilňovať (druhá a tretia etapa).
A infraštruktúra prestupných bodov je naozaj mizerná - do 2022 sa to nemusí všetko stihnúť (regionálne železničné stanice, P+R, B+R, infosystém), takže ten rok 2030 by mohol aj sedieť. Zrejme sa všetko (snáď) bude robiť priebežne, väčšina konkrétnych projektov už je v štádii riešenia - TIOP- alebo plánovania - TID Bernolákovo, Šenkvice atď...
Dispecer