Tak potom mam v tej holdingovej strukture uz asi totalny hokej. To je jedno, podstatne je, ze moja povodna domnienka, ze Skoda Plzen = Irisbus 24Tr, nebola spravna.
Prečo nešíriť? Tým mestom mali byť Pardubice, ale snahám Connexu o prevzatie DP a tým i likvidáciu trombelusov zatiaľ vzdorujú. Kábul (resp. Afganistan) si objednal nové 14TrM.
Či ho zničia znovu alebo nie, to by som teraz neriešil:-).
I.
Ospravedlnujem sa, potom som sa pomylil -- bol som v tom, ze zo Skody Plzen sa stala Skoda Dopravni Technika a cele (vratane Skody Ostrov) to zastresuje spolocnost Skoda Holding tiez so sidlom v Plzni. Asi sa mi to nejako poplietlo.
No, povodny trolejbusovy system v Kabule sa im podarilo totalnou neudrzbou a zlym zaobchadzanim (a vraj i obcianskou vojnou) znicit za 13 rokov. Nemyslite, ze ho znicia znovu? A dokonca som uz pocul hlasy, ze trolejbusy v buducnosti zavedene do Kabulu su v sucasnosti trolejbusmi jedneho nemenovaneho ceskeho DP, ktory by tym o trolejbusovu prevadzku prisiel (nejedna sa na pocudovanie o Marianky), ale dufam, ze to nie je pravda, tak nebudem sirit, o ktore mesto ide.
Ja som v príspevku povedal len vlastný názor na uvedený typ, nijako som nezovšeobecňoval. Názor na iné typy alebo všeobecne tu vyslovili iní, takže pán nech číta dôsledne '-)
Potom je v tom clanku chyba, alebo nerozlisuju medzi jednotlivymi zavodmi holdingu Skoda, alebo som sprosty -- doteraz som to chapal tak, ze Skoda Plzen participuje s Karosou na tom paskvile 24Tr a Skoda Ostrov robi normalne trolejbusy. Chapem to zle?
galiyosha