Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #219877:
Jasné, že tým k moru nikoho voziť nebudú, preboha. Kúpili to preto, že VW požadoval zmluvnú dopravu vozidlami ich koncernu, čo Istra nesplnila a Satur Transport sa to podujal splniť.
Myslím, že robia presne to, čo Istra, čiže zvozy niekoľkými linkami v rámci BA (zatiaľ som ich videl parkovať pri osobnom prístave, na rohu Podzáhradná-Vrakunská či na križovatke Rusovská-Hálova v pripájacom pruhu, čo je síce ilegálne, ale stabilné miesto rôznych zmluviek). Koniec koncov, hovorí sa o tom už pár týždňov a pri troche snahy by si to našiel na nejakom fóre aj sám.
Reply on: Petto #219876:
Hmm a to tie busy v mestskom prevedení kúpili kvôli Volkswagenu? Neverím, že tými prevážajú dovolenkárov do prímorských letovísk. ? Je to náhrada za dopravcu Istra? A to odkiaľ z mimo Bratislavy jazdí keď to ide cez Dúbravku? ? http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/3
Reply on: Peon #219875:
robi to SATUR s MAN LION S CITY.
Nejako tu nemôžem nájsť, ale asi tu som niekde zachytil info, že také nové asi 10 - 12-metrové biele autobusy [Mercedesy?] v mestskom prevedení (MHD), ktoré som už zopárkrát videl v Dúbravke sú po novom zmluvná doprava pre mimobratislavských zamestnancov Volkswagenu? Ktorý dopravca to vykonáva namiesto ktorého pôvodného?
Reply on: Max #219871:
Koľko by sa tým ušetrilo? Stĺpy musíš postaviť a šťavu priviesť tak či tak. Zavesiť druhú stopu je už bagateľ.
Reply on: MatejBA #219870:
Radšej nech sa nestará do ničoho.
Reply on: Viko #219860:
Tak tú Kolibu - Kamzík zatrolejovať aspoň jednosmerne smerom hore a dole kopcom sa tie vozy skotúľajú aj samé 😉
Reply on: Peto3700 #219867:
Nech sa ten trulo stara do Petrzalskej elektricky! ? Ak kvoli nemu odlozia alebo domrvia opravu elektricky v KV, tak budem bojovat za to, nech mu to zosobnia! ?
Reply on: janstar #219866:
Zastávka je geografický názov a ten sa neprekladá. Ak je raz Hlavná stanica Hlavná stanica, tak je tak uvedená na mapách, na schémach a cestovných poriadkoch. Uvádzať hlavnú stanicu ako The Main Station je hlúposť, lebo práve vtedy cudzinca iba zblbneš.

A už Ti bolo vysvetlené, že turistovi je nejaký Park kultúry (ktorý vlastne ani neexistuje) ukradnutý. Pre neho je to názov zastávky. Jeho zaujíma, že ak chce ísť na nábrežie, tak má vystúpiť na tejto zastávke. A palubný hlásič ho po anglicky iba uistí, že robí správne.

Možno Ťa to mýli z dôvodu, že po slovensky to orientačné body nehlási (čo je škoda).
Reply on: janstar #219864:
Čo to vykladáš za bludy?
Slávik opäť zasahuje. Ten človek musí mať nejaké vážne komplexy menejcennosti.
http://www.staremesto.sk/data/MediaLibrary/35/35768/verejna_vyhlaska_17_059.pdf
Reply on: Jezo #219865:
A ako sa má potom ten zahraničný orientovať ked v cestovnom poriadku je inak a v tom preklade inak.Ale Lafranconi je rovnako v oboch jazykoch.
Reply on: janstar #219864:
Pokial viem ani jedna zastavka sa nepreklada (a je to tak podla mna spravne). V anglictine iba upozornuje na zaujimavosti, pripadne orientacne body v okoli.
Tie nové električky oznamujú zastavky v slovenčine aj v angličtine ,ale preklady zastávok sa niekedy nezhodujú,napr. zastavka Most SNP sa volá v anglickom preklade inak hovorí sa tam niečo o hrade ,podobne zastavka Park kultúry v angličtine je to River promenád.Prečo sa to neprekladá doslovne do angličtiny čo sa hanbia za komunistickú minulosť ,nás tu oblbujú stupidnymi názvami ale pre cudzincov aké pekné kultivované názvy.
Reply on: Ámos #219859:
Keďže je to Sor, tak určite.
Reply on: S499.1023 #219861:
Lebo treba chytať za slovíčka... Holt, vypadlo mi slovíčko tyčový, je mi ľúto.
Reply on: Viko #219860:
Pantograf nie je zberač ? ?
Reply on: Ámos #219859:
Čoho konkrétne?
Dvojpólových pantografov? Snáď nie, zberače sú praktickejšie z pohľadu menšej citlivosti na vychýlenie.
Nákupu parciálnych trolejbusov? Dúfam, že áno, ale nech sa nevnímajú ako spása pre dlhé úseky nosných liniek, lebo zmizne hoci i slabá ochota rozširovať sieť trolejbusového vedenia, pričom taká L68 by ho v pohode uživila. Pri L61&63 by som tiež pochyboval, že ten zlomok trasy od vozovne k letisku je finančne náročnejšie zatrolejovať, než voziť v iks vozidlách baterkové príslušenstvo, platiť jeho vývoj, prevádzku, údržbu, výmenu a tonáž navyše. A L203? Prudké stúpania sú najväčší žrút bateriek elektrobusov, takže neviem, ako by im prospieval najmä úsek od obratiska ku štúdiám.
Dockame sa? L43, 61, 63, 39, 68, predlzenie 203 ku Kamziku...
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/2/7/praha-chce-dalch-14-elektrobus

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.