Čoho konkrétne?
Dvojpólových pantografov? Snáď nie, zberače sú praktickejšie z pohľadu menšej citlivosti na vychýlenie.
Nákupu parciálnych trolejbusov? Dúfam, že áno, ale nech sa nevnímajú ako spása pre dlhé úseky nosných liniek, lebo zmizne hoci i slabá ochota rozširovať sieť trolejbusového vedenia, pričom taká L68 by ho v pohode uživila. Pri L61&63 by som tiež pochyboval, že ten zlomok trasy od vozovne k letisku je finančne náročnejšie zatrolejovať, než voziť v iks vozidlách baterkové príslušenstvo, platiť jeho vývoj, prevádzku, údržbu, výmenu a tonáž navyše. A L203? Prudké stúpania sú najväčší žrút bateriek elektrobusov, takže neviem, ako by im prospieval najmä úsek od obratiska ku štúdiám.
To by sa musela presmerovať naspäť cez Lamač a to by znamenalo výrazné spomalenie tejto expresnej linky a potreba dalších autobusov do výpravy, aby ostal zachovaný súčasný interval. Táto linka je primárne určená pre DNV a rýchle spojenie z centrom.
Bol by problém zriadiť A-bus zastávku na znamenie linky č. 21 na Vrančovičovej alebo na Hodonínskej, však od Mokrohajskej po Bory Mall je dlhá bez zastávky 7 km a nie je možné tieto pomerne často využívané zastávky použiť na prestup do iných lokalít BA.Dakujem
No mestskí sa snažia na Facebooku a človek by im aj veril, ale potom ide L207 z Patrónky a na Ulici Západný rad zbadá odparkované auto tak, že zaberá celý chodník a je presne v bode, kde kĺbový trolejbus potrebuje manévrovací priestor, trolejbus tam samozrejme na milimetre vypočítava prejazd, privolá sa mestská polícia a auto tam zavadzia ďalšie štyri dni.... s papučkou. Občas im to zrejme nepáli.
Jo chápem.Tu nie je snaha a v tom je ten problém...Zavoláš mestskú políciu a tá koľko krát ani len nepríde na miesto kam si ich privolal,aby danú vec vyriešili pokutou a papučou ? niekedy mám pocit,že záťahy robia iba ako sa im chce lebo keď už na výzvu vodičov Integrovaného záchranného systému kašlú tak to o niečom svedčí...A nech mi nikto nehovorí,že sú zase všetci niekde v teréne a riešia problémy...Keby občan videl aspoň tú snahu tak si povie,že sa zaujímajú a pomáhajú štátnym s výchovou nedisciplinovaných vodičov,ale takto...Celé zle...
Raz dávno mi vodič v nočáku 144 hneď keď som si zazvonil (hneď po prejdení zastávky Martiner Friedhof, vystupovať som chcel na Pomýleného Komunistu) a postavil sa k prvým dverám, povedal, že prvými dverami ma nepustí. Tak som sa s ním previezol až na konečnú a miesto čerpania prestávky ma potom viezol až pred vchod.
Čosi podobné povedal mne v novembri vodič akejsi žilinskej 30Tr, keď som chcel vystúpiť prednými dverami, vraj si mám prejsť dozadu, lebo jemu je zima. Reku héééj, tak zimka ti je? Pekne som ho poslúchol ( ? ), prešiel som si dozadu, prefackal som mu laná ku zberačom (samozrejme, že sa oba strhli) a keď som sa vracal dopredu, využil som to, že si ich práve vyliezal nasadiť späť k tomu, aby som poznamenal, že dneska je naozaj riadna kosa. ?
Tak to bol ešte submisívny. Moja snúbenica raz podľa vodiča "zazvonila príliš skoro" a začal hulákať spoza kabínky, že "a just ti nezastavím". Nakoniec zastavil a samozrejme, ako sa na gentlemana pridal zopár korenistých výrazov, ktoré sa v slušnej spoločnosti a už vôbec nie pred ženou nehovoria (niečo na štýl "zlá žena na štyri"). Tak išla sťažnosť. Síce to bolo tvrdenie proti tvrdeniu a vodič niečo hovoril o nervóznej premávke a pod.
Minulý štvrtok som tiež v L50 zažil vypnuté osvetlenie v salóne večer po 18:45 a dostalo ma nezastavenie na Hálkovej aj keď cestujúca tam mávala o dušu. Pribrzdil v križovatke za zastávkou a zase sa rozbehol.
To ma už dostalo. Tam som sa prešiel cez voz spýtať na osvetlenie . To hneď zapol a na otázku prečo nechal pani na zastávke už neodpovedal...
S499.1023