Myslím, že po Plavecké Podhradie ako tak je. Inak mám pocit, že ŽSR nikdy oficiálne nedeklarovali nezjazdnosť trate do Plaveckého Mikuláša, tak by bolo vhodné im trocha podkúriť.
Predpokladam ze v Miloslavove je umiestnenie doriesene. Kvetoslavov uz je mimo BSK, ten teoreticky moze mat status ako Cifer a podobne (hoci by to bolo nevhodne).
Co sa 112 tyka (hrabe im?), tam nebude ten rezim co na S25?
Ak v BA o 20 rokov zanikne električková doprava, tak len preto, že mesto nebude (tak ako doteraz) chcieť nájsť peniaze na údržbu jej dráhy a eurofondy už na to nebudú. Ale ešte predtým zanikne trolejbusová doprava, lebo o 30/31Tr sa dovtedy všetky v krátkom čase po sebe rozpadnú.
A môžeš si byť istý, že žiadne bus pruhy situáciu v doprave nezlepšia.
"sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky"
Viac dopravcov plne zaintegrovaných... ako to tu čítam, tak je už rozhodnuté, že na 131 bude jazdiť aj ZSSK. Tak som zvedavý, či a kedy sa MDVRR uráči o takomto zámere poinformovať integrátora a koľko podmienok si ŽSR nájde, prečo sa tam tie KOCL nedajú umiestniť. Takže pri troche šťastia, sa ich tam podarí umiestniť tak v roku 2020.
Ale možno to bude lepšie ako s traťou 112, kde sa má začať jazdiť od konca februára.
Presne ako píšeš, ľudia z Devína by mali presadať na električky v Karlovej Vsi. V každom normálnom meste by to tak bolo. A prestúpili do tých istých autobusov pod mostom SNP ako teraz. Od Karlovej vsi idú tie autobusy súbežne s električkou a konečnú majú po trase električky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike