Reply on: 810zssk #219289:
"sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky"Viac dopravcov plne zaintegrovaných... ako to tu čítam, tak je už rozhodnuté, že na 131 bude jazdiť aj ZSSK. Tak som zvedavý, či a kedy sa MDVRR uráči o takomto zámere poinformovať integrátora a koľko podmienok si ŽSR nájde, prečo sa tam tie KOCL nedajú umiestniť. Takže pri troche šťastia, sa ich tam podarí umiestniť tak v roku 2020.
Ale možno to bude lepšie ako s traťou 112, kde sa má začať jazdiť od konca februára.
, nedomýšľaj si čo nie je pravda. Ja tiež nejazdím autom po meste. Keď nevidíš potrebu bus pruhov súbežne s električkami patríš k menšine. Rovno sa ťa opýtam, že prečo napríklad na nábreží Dunaja stoja autobusy v zápche a električky vedľa sa väčšinou hýbu. Ty zrejme chceš aby ľudia z Devína alebo Mlynskej doliny prestupovali v Karlovke do električiek a potom prestupovali znovu? Do akých autobusov prestúpia a kde? Alebo chceš narobiť električkové koľaje absolútne všade?
ale to som si už netrúfol napísať, že v roku 2007 si niekto dovolil postaviť takú zlú vec ako je električka a dokonca v roku 2009 k dobudovať druhú vetvu
munww