Reply on: david1 #219234:
Aha. Ja som zvyknutý, že električkovým priecestiam tu hovoria prejazdy. Ale električkové priecestia by nechýbali - kto by chcel ísť smer centrum, šiel by po Kukučínovej na Trnavské Mýto a doprava na Šancovú. Otočka na Bielom Kríži by postihla len tých pár ľudí, čo by chceli ísť niekam do oblasti Sibírskej.Ale aj tak si myslím, že len teoretizujeme, nikto nebude zavádzať nezmyselné vlaky z Filiálky do Nitry, akurát fanatikmhd dostal domácu úlohu.
Solider
Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.
Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.