Reply on: fobust #21885:
Dovolím si upresniť, pretože Tvoje vyjadrenie sa mi zdá nadmieru (veľmi-preveľmi. pozn.autora) nadhodnotené...Prestojovosť autobusov kvoli poruchám (rátajme aj tankovanie CNG) by podľa Tvojho tvrdenia bola viac než 13%tná!!! 70 autobusov - to sú (veľmi zhruba) približne DVE TRETINY jednej dopravnej prevádzky!!! Veľmi (V E Ľ M I) zhruba na jeden deň pripadne na "čisto naftovú" prevádzku maximálne 5 porúch, ktoré - ak je čo len jeden záložný voz voľný, sa OKAMŽITE hradia. Všetko je však na uvážení dispečera a možností - pretože denne je k dispozícii približne 4-5 záložákov a keď vypadne v rannej špičke naraz viac vozidiel (môže sa stať-nemusí sa), dispečer sa musí rozhodnúť, kde vzniká najväčší nápor a kde je nehradený prestoj "viac bolestivý".
Tak.

fobust
Odporucam ist na elektricku linky 12 a na Safarikovom nam. prestupit na autbus linky 88. Osobne som v spicke takto cestoval az z Devinskej (kombinacia 20+elektricka 1 alebo 12+88 na Ovsiste - linka 1 momentalne premava obojsmerne cez tunel) a bolo to rychlejsie ako ked som isiel linkou 21 a prestupoval na 83 na Patronke. Naozaj! Ked mi nevysiel prestup, tak to trvalo trochu dlhsie, ale aspon som sa netlacil ako sardinka. Ludia by si mali zvyknut viacej vyuzivat elektricky, lebo aj ked idu dlhsou trasou, su castokrat rychlejsie ako autobus, lebo ten uviazne v zapche. Ak mi neverite, tak si to mozete overit...