Aby sme tu neplytvali priestor: budeš taký lákavý a teda predložíš aspoň nejakú štúdiu (nemusí to byť zrovna článok z Nature), ktorá podloží tvoje argumenty. Alebo aspoň mesto.
To nevidím ako riešenie, väčšinou predsa nie je miesto na cestách. Kade by chodili autá?
Stále by tiež zostal hlavný električkový problém. Zastane jedna (príčin je veľa), zastanú všetky...
Už som to spomínal, napríklad tak, že električky vysunuli autobusy zo svojho priestoru na cesty kde sa tlačia v zápche s autami. Vodiči busov prichádzajú o prestávky na konečných, kde často nemajú čas ani na uspokojenie svojich nutných potrieb a nie ešte niečo čítať, či telefonovať, v kľude sa najesť a podobne.
Vyššie platy by to z istého hľadiska nahradili
To nie sú mestá podobné Bratislave a je pravdepodobné, že ak urobili ako hovoríš, sú tam iné záujmy a dôvody ako rozum.
Vo svete a u nás sa deje mnoho "nerozumných" vecí a vie sa o nich...
Nekecaj preboha, vygúglil som si určitý systém Translohr a čo som napísal bolo správne. Ty nie si v anonymite? Tvoj spôsob komunikácie je taký, že sa nebudem znižovať na tvoju úroveň. Ty uveď nejaký kontakt, ja som so stretnutím súhlasíl, ozvem sa ti, stretneme sa...
Co tak americke mesta? Phoenix, Tuscon, Sacramento, San Diego, San Jose, Denver, Washington D.C., Atlanta, Baltimore, Detroit planuje buduci rok otvorit novu trat, Kansas City, Camden, Hudson City, Newark, Trenton, Buffalo, Charlotte, Cleveland, Portland, Dallas, Houston, Salt Lake City, Norfolk, Seattle, Tacoma.
Tieto vsetky mesta zrusili v jednom case mestske kolajove drahy/elektricky a teraz ich zavadzaju spat v style "streetcars" (elektricka) alebo light rail (tram train). Chces povedat, ze v tolkych mestach maju menej rozumu?
Reaguj k veci - uviedol som ti, čo si si vygooglil o Translohre nesprávne. Čo sa týka tvojho zaťatého zotrvávania v anonymite - chápem, bojíš sa, že by vyšlo najavo, kto je ten absolútny diletant, ktorý ignoruje fakty a oháňa sa svojimi vymyslenými a ničím nepodloženými teóriami.
S499.1023