Aký sneh? Skoro už ani nesneží, ak hej, tak na pol dňa, a chodník isto "nevlastní nikto".
Na väčšine zastávok na Slovensku, aj v okolí Bratislavy ani smetný kôš nemáš, nie to lavičky. Dokonca ani niektoré bratislavské stanice nemajú kôš.
Je to provizórna zastávka, preto to tam vyzerá, ako. Síce aj v Prahe a všade na svete aj provizórne zastávky majú základnú výbavu, no ale ako píšem, od ŽSR je aj toto megaúsilím, že vôbec povolili niečo takéto postaviť ešte pred postavením nových zastávok po meste.
Napadnúť ťa môžu kdekoľvek.
Kamienky a štrk je lepší povrch, ako popadané, krivé panely v Senci, kde ti siaha podlaha vlaku skoro po kolená, ak ti zastaví na prechode, tak po stehná. Zohor podobne, Pusté Úľany má znížené, Sládkovičovo - tam ani panely nemáš, v Rovinke ani násyp, len trávu.
-------------------------------------------
Na stanici Vinohrady vymenili na druhom nástupišti staré lampy za LED, biele! ?
Zastávka "Bratislava - Vrakuňa" ma dosť nepríjemne prekvapila. Žiadna lavička ani žiadny prístrešok pred nepriazňou počasia! Nástupište tvorené kamienkami či štrkom či čo to je - naozaj "vhodné" pre kočíky...
CP v réžii ŽSR vyvesené na uzavretej malej technickej budove - to je niečo v súvislosti s elektrinou kvôli lampám na nástupišti? Oznam ani CP od dopravcu RegioJet som tam žiadny nenašiel. Nepáči sa mi ani ten svah z nástupišťa do trávnika - šmykol som sa tam keď som sa nad tým čudoval. To tam nemohli spraviť zábradlie?
Zastávka určite pomôže hlavne obyvateľom Píniovej a Ráztočnej ul. podobne ako aj zastávky prímestských autobusov, ktoré tam boli pred zopár rokmi vybudované (keďže tam nejazdí MHD).
V smere na osídlenejšiu časť Vrakune na Hradskú a Dvojkrížnu ul. [kde je aj MHD] je dosť nepríjemný chodník, lebo niekoľko desiatok metrov je z oboch strán pomerne vysoký múr. Teda dá sa ísť iba dopredu alebo dozadu - to je problém napr. v prípade napadnutia. A sneh neviem kam tam odhrnú - jedine, že by ho potom niekam odviezli...
Ďakujem, ale nerozumiem z toho ktoré spoje (v ktorých časoch) z Petržalky v súčasnosti jazdia Desiro ML (Gysev)?
Napr. pondelok - piatok [Mo-Fr] je ich asi najviac, ale čo znamená to rozdelenie na Tag 1 - Tag 4? A "Lp nach Dk" znamená vlaky idúce až po Deutschkreutz?
A vlak 7902T - to písmeno T čo znamená? Lp je vlastne čo? Napr. REx 7612 cez pracovné dni z Petržalky ide od septembra 2016 Desigo ML Gysev?
Co je to za novu modu, ze soferi ignoruju zastavky na znamenie?
Uz sa mi to stale dva krat, raz ked som cakal na Spitalskej a druhy krat dokonca v autobuse, kde som stlacil uplne vsetky tlacitka, ktore sa dali stlacit (aj STOP aj dvere).
Škoda, tie poschodáky (Wiesel) by boli na trase cez Marchegg vítané. Už teraz si koľkokrát rakušáci už z Marcheggu do Wien nesadnú. A pre problémy s parkovaním na stanici v DNV som začal chodiť skorším vlakom. Je tam plno priestoru na parkovisko, ale nie, načo by sme ho budovali, všakže.
Poschoďáky cez Marchegg sa odložili o rok na GVD 2017/18. Z pohľadu ZSSK je to výkon ÖBB, ale je to bezpredmetné, lebo ÖBB nepožaduje za výkony do Petržalky vyrovnávku km ani cash.
ZSSK platí len dopravnú cestu Petržalka - Kittsee Gr.
Desiro ML Gysev jazdí:
Mo-Fr
Tag 1: Lp nach Dk-7605-7608-7623
Tag 2: 7902T-26025-26034T-7727-7724T-7957
Tag 3: 7902-26025T-26034-7727-7724-7957T
Tag 4: 9970-7613-7612-7627-7626T-Lp nach Wul
Sa wenn x
Tag 3: Lp nach Dk-7613-7672-7687-7624-7699
So und +
Tag 4: 7701-7664-7619-7616-7691-7688-Lp nach Wul
To je pravda. Na tahu su mestske casti, ktore su asi najviac prepojene s developermi, kedze maju stavebne urady. A vidime ako roky rozhoduju.
Zda sa mi, ze tento ich sucasny bojkot je len preto, aby sa poplatok nestihol zacat vyberat od zaciatku buduceho roka.
Ajajaj, má BSK finančnú rezervu na najazdené kilometre navyše na týchto dotovaných linkách? Upravovali sa už CP kvôli predĺženiu jazdnej doby? Pozerám, že na http://www.openstreetmap.org je to už zakreslené po novom. ?
A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?
Máte niekto nové info (prípadne videli ste) niečo nové na ŽST Petržalka z Rakúska či naďalej sa tam striedajú rakúske Talenty, poschoďáky a klasické vozne známe z trasy cez Marchegg?
To Desiro ML vo farbách GYSEV asi na ktorých spojoch [v ktoré dni] by malo jazdiť - to je nástupca Talentu?
A cez Marchegg majú ísť od decembra tie doterajšie poschoďáky alebo nejaké nové? Na ktoré spoje asi ich nasadia? Tak to bude novinka v IDS BK - rakúsky poschodový vlak v úseku "Hlavná stanica - DNV". ?
Na to, aby sa tam mohli uložiť koľajnice, by museli mať na takúto stavbu vydané právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie od BSK. Čo myslíš, bolo by možné užívať takú stavbu, ktorú nie je možné užívať, pretože nie je napojená na ostatnú sieť? Odpovedz si sám. Toto mesto nemá koncepciu na ďalší rok, nie to ešte na ďalších 10 rokov dopredu. Máme možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ na nové trate, no súčasné neschopné vedenie tohto mesta nevie zabezpečiť ani rekonštrukciu radiál, z ktorých sa pravdepodobne stihne zrekonštruovať iba tá karloveská a možno len tak-tak ružinovská? Pokiaľ ide o konkrétnu trať, zatiaľ s ňou počíta len dopravný generel, územný plán a ani samotný magistrát s ňou zatiaľ nepočíta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto