Zaujímavé, že 3102 behá na linke 90 bez pokladne (iba s podstavcom). To ako chcú v prípade nutnosti zabezpečiť záložné vozidlo na linku 801? Tá 3409 a neviem ktorá ešte čo majú podstavce sú kde? Jazdia bežne na iných linkách v meste?
Ani na 901 nemôže ísť hociktoré záložné vozidlo... Neriskuje v tomto DPB príliš? Sú to komerčné linky a 901 má navyše aj konkurenciu... Čudujem sa, že sa ešte asi nestalo, že 801 alebo 901 nebola aj pol dňa hradená podobne ako minibusové 44 a 147 čo sme už boli svedkami...
Vozidlá jazdiace na ktorých linkách MHD v súčasnosti majú palubné jednotky (mýto)? Aj niektoré ZV?
Otázka na znalcov vozidiel: Prekvapilo ma, že ešte aj teraz v septembri 2016 jazdí do Rajky aj Ikarus 260. Vraj sa vyrábali až do roku 2002. To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.
Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002? To akože kedy to vyradia? Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Presne. A ja som od ľudí z ministerstva počul, že práve Šestina ten zákon vydupal. Na rozdiel odo mňa, on svoj stihomam aj pretavuje do reality a škodí. A extra káblik do dverí k tlačidlu je nutný iba na SK, v ČR to môže byť aj bez neho?
A k tvojím ďalším stihomamom - v čase, keď Zlomkovec vyžadoval možnosť zmeny rozchodu, bolo to v zákone. A za to, že nemáme v trolosoroch tlačidlá na vnútornej strane dverí, môže v prvom rade neschopnosť škodovky a SOR-u doviesť do dverí ešte jeden kábel.
Ako schvaľovací orgán je to plne v jeho kompetencii. Naša súčasná norma je dávno prekonaná, ale on sa radšej bude zaoberať rozchodom. Viď nezmyselné nariadenia o tom, že každá rekonštrukcia BA tratí sa musí robiť tak, aby sa dal jednoducho zmeniť rozchod (toto už bolo našťastie zrušené). Ale evidentne mu nestačí ani to, on je zároveň dôvodom, prečo nemáme na trolejbusoch Škoda - SOR dopytové tlačidlá na vnútornej strane dverí. Lebo si zasa vymyslí nejaký dôvod.
Čo s tým má zlomkovec? Ty máš vlastne jednoduchý život - nájdeš si nepriateľa, ktorý môže za všetko a s tým bojuješ, podľa možnosti tak, aby ku skutočnému súboj nedošlo.
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
T3 aj T5C5 majú odporovú výzbroj. Síce konštrukčne a funkčne odlišnú, ale na rovnakom princípe - spínam a vypínam odpory, ktorými zbytočne kúrim. Na toto som narážal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zlomok