Ešte doplním - potešili by informácie o teplote v interiéri vozidla a tiež vonku, prípadne aj hodinová predpoveď počasia cca na jednu až šesť hodín vopred. Radarové sledovanie pohybu oblakov a zrážok (zo SHMU) by už bol asi extrém.
Vo vlakoch a lietadlách býva na displejoch okrem trasy linky s vyznačením aktuálnej polohy vozidla napr. aj aktuálny čas, predpokladaný čas príjazdu do najbližšej zastávky, aktuálne zdržanie, aktuálna rýchlosť vozidla, v lietadle nadmorská výška, mimoriadne oznamy, reklamy. Bonusom býva priamy prenos obrazu z kamery s výhľadom pred vozidlo (toto rád sledujem). Je mi jasné, že systém v našich vozidlách MHD na takéto niečo nie je stavaný.
Vo výpise zastávok by teda mohol pribudnúť predpokladaný čas príjazdu do najbližšej zastávky a možnosti prestupu na danej zastávke - zobraziť v rovnakom riadku pravej časti displeja ako názov zastávky na ľavej strane. Ak by ten systém zvládol niečo interaktívne, čo tak zobraziť aspoň aktuálnu rýchlosť vozidla a grafickú informáciu, pri ktorých dverách bol stlačený dopyt?
Napr. Ako v dávnych časoch chvílu fungovalo zvukovo cez "Drahušu" aj info o možnosti prestupu na konkrétne smery v prest.uzloch. Teraz by to mohlo byť na všetkých vozoch vybavenými LCD panelmi.
Samozrejme, na nikoho skutocne nebezpecneho by si hentie deticky netrufli. Nepamatam si ze by som ich videl v Zempline ked tam napadli cestujucu. Lebo vsak nocnymi vlakmi sa oni jazdit boja. Nastastie. Vyriesilo sa to civilizovane policiou, ktora bola pritomna, extremne profesionalna a hlavne diskretna, na rozdiel od hentych marketingovych hotentotov.
"Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines"
Možno nejaký Nemec, ktorý náhodou na mape objavil Bratislavu bude chcieť lístok, ale o nejako webe Slovak Lines ani len netuší. Za to FlixBus poznať bude, takže ak by tam SL svoje spoje neponúkal, šiel by konkurenčným Blagussom.
Rozdielne ceny v iných časoch, u iných dopravcov, lacnejšie online ako hotovosť a pritom tie isté ceny na rozdielnu vzdialenosť ? No kam to už tá prímestská (!) doprava speje.. Ešteže je tá Viedeň tak blízko, lebo bez nej by podobné situácie nenastali zrejme ani omylom ?
Predpokladam ze ten SL maju rieseny tak ze kupuju cast kapacity na ich spojoch. Kedze v Hainburgu, ani Wolfsthali na toto miesto uz nikoho dalsieho neposadia, nema zmysel za tu kratsiu cestu pytat menej penazi - to uz to rovno radsej neposkytovat.
A mnohí či dokonca väčšina majú autobusy žlto-zelené, čiže vo farbách Flixbusu? Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines / Eurolines aj cez AMS BUS, ale tam je (na rozdiel od SL a Flixbusu) povinné si lístok vytlačiť.
V Čechách s nimi spolupracuje firma BusPoint a Umbrella Coaches. V Nemecku majú partnerských dopravcov zo tridsať, od veľkých firiem až po malých súkromníkov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zavinacsk