Reply on: Andy #21504:
nie, ja by som na vozdla namontoval asi najskor narazniky obdobne tym na zeleznici, sice by to nemalo tu prieraznu silu, ale na druhej strane by sa karoseria gumokolu nemala velku sancu co i len priblizit ku karoserii elektricky a teda jedina skoda co by vznikla na elektricke by bola odreta farba na narazniku
pricom taky gumokol tlaceny po otvorenom zvrsku by asi mohol ist rovno do srotu
si
1. hmm pokial viem, tak oficialne sa hovori iba o cislici na mieste desiatok (co sa mestskej casti tyka)
2. skus si zobrat odniekadial stare linkove vedenie (spred velkeho kajdiho precislovania) a skusit rozmiestnit zony nasledovne: 2 - vychodna a juhovychodna cast BA (biskupice, dolne hony, slovnaft, vrakuna, cast ruzinova)
3. vychodna a severovychodna cast BA (cast ruzinova, vajnory, raca,...)
...
a skusit spravit cislovanie liniek na toto rozmiestnenie zon (ked uz by neake precislovanie tak nutne muselo byt)
pomocka:
volakedy chodili taketo linky (napriklad):
20 - safarikovo nam - cilizska (dolne hony)
21 - petrzalka - astronomicka (ruzinov)
22 - hlavna stanica - slovnaft (cez mierovu)
24 - hlavna stanica - letisko
25 - zst. pod. biskupice - trnavka
30 - zst. pod. biskupice - novy most
39 - ruzinov - mlynska dolina
35,... - asi 3 spoje 3x chodili do vajnor
38 - od slimak - mesto (striedalo sa s linkou 23 na safarokovo, do petrzalky a pod)
...
prajem veselu zabavu
PS: to precislovanie co bolo spravene bolo riadne na ..., z povodneho cislovania liniek sa zachovali tusim 2 linky, a obcas sa stalo ze z jednej zastavky sla linka X jednym smerom a na druhy den uplne opacnym (priklad: linka 30 spod noveho mosta 31.12. do biskupic, ale 1.1. uz do lamaca)
PS2: dalsia "koncepcnost" precislovania sa prejavila pri tvorbe posilovych liniek 221 222, logicke by bolo keby bola linka 221 poslilovou k linke 201 a 222 k 202, ale je to presne naopak...