Reply on: Andy #21503:
pri vhodne umiestnenom usekovom delici ("sekcii") by pri tom padnutom leseni mohla kludne ostat premavat trolejova 202 aj 205, stacilo by usekovy delic posunut asi o 3 stlpy dalej od ASMN.

Alebo sa mi pacilo ked drblo lesenie na 29. augusta a 202 kludne mohla chodit autobusova, lebo pri Mamute nebola ziadna prekazka, a volal som na dispecing, a tam mi ujo povedal, ze "tam nemozme poslat autobus, je tam kopa bordelu, mrtvych, tam by nepresiel" Hlavne ze som na tej krizovatke stal a nebolo tam ani auta
Veď strata imidžu, ničenie vozov pri preplnení vozov,...
Velke skody na tramvaji nepredpokladam, a v pripade potreby je mozne obvod tramvaje vystuzit starymi kolajnicami
chybalo by mi zvonenie slecny M.
. Treba zmenit drazne predpisy kuaaaa !!!
si
Z prevadzkoveho hladiska by som akurat dal povinnost vodicom elektriciek po skonceni sluzby odovzdat na vypravni zoznam sejmutych gumokolov (SPZ, typ vozidla, kedy a kde), v pripade lepsiej financnej situacie na podniku vybavit kazde vozidlo lacnym digitalnym fotakom na zadokumentovanie zdemolovaneho gumokolu
PS: vodici by popri jazdeni mohli sutazit o to, kto sejmul viac gumokolov za mesiac