Reply on: 810zssk #212807:
Co sa rychlosti tyka, tam by bolo treba tlacit na ÖBB aby aspon trochu investovali do tej trati, lebo tam su casovo este velmi velke rezervy. Na celom Pressburgerbahne sa nachadza vela ostrych oblukov, cez niektore sa jazdi iba 50-60 km/h. Priemerna rychlost na tej trati podla mna lezi pod 100 km/h.Taktiez by to ponuklo alternativnu moznost bez prestupov pre dochadzajucich do 2. a 3. okresu Viedne, pripadne az za Dunaj (Floridsdorf). Casovo by to bolo podobne, ako dnes trasa Petrzalka - Hbf + prestup na S-Bahn an hlavnej trati. Takze v rannych a poobenajsich spickach by to podla mna mrtve nebolo aj keby spojenie na letisko nebolo rychlejsie ako dnes...
Takze aj dost zarytych gumokolistov pri ceste na letisko voli ine formy dopravy.
Zo satelitnych snimkov to vyzera ze ta kolaj tesne za priecestim koncila, co je zaujimave riesenie ale vysvetlitelne (kolaje sa podla satelitu zbiehaju tesne pred priecestim, takze tam bolo zrejme potrebne tu "trat" este kusok potiahnut).
810zssk
2. Neviem ci si si to vsimol, ale ta trat vedie na hlavne letisko obsluhujuce Bratislavu, ktore za den vybavi viac pravdepodobne viac Slovakov ako ma Rajka obyvatelov.