Reply on: 810zssk #212817:
K tej 801 pardon. Dlhší čas nie som v Bratislave a tieto zmeny mi ušli. Kedysi tie intervali boli podstatne dlhšie a Slováci z Rajky si ponosovali. A ja len tvrdím, že nemusí byť vlak do Rajky VÝHĽADOVO stratový. Tie príhraničné maďarské dediny budú narastať. Nemusí to byť za určitých okolností stratové ani dnes, ale to by sa museli prekopať dialkové spoje, napríklad odklon niektorých ECčkok z trate 130 na Hegyeshalom, Gyor, Komárom, Budapest, ktoré by stáli i v Rajke s možnostou prestupu na regionálne spoje. Samozrejme ten odklon EC do Maďarska by nebol na to, aby sa len niekto odviezol z Hl. stanice do Rajky. Vlakové spojenie len kvôli Rajke je dnes hlúposť. Výhody by spočívali v priamom spojení Bratislavy a Gyoru (Ľudia z BA tam chodia nakupovať), Komárna-Komáromu - rýchlejšia alternatíva k trati 130, a rýchlejšieho spojenia Bratislavy s Budapešťou.
Mirtschi