Reply on: 810zssk #212441:
Po mesiaci som zase otestoval vodičov:Tak ale s takým prístupom, ako u Slovak Lines, že ma vodič s 15´ lístkom z automatu "vyhodil" z busu, pretože ten spoj ide až!!! 17 minút, nech prejdem do busu, ktorý stojí za nami, ten ide len 15 min. (naraz majú odchod dva autobusy, a tak sa 15 žiakov rozdeľuje do dvoch busov) veru nárast počtu cestujúcich nemožno zaevidovať.
Tak som prešiel do druhého autobusu, tam zas pchám lístok do označovača, pýtam si nulový lístok na stanicu (no ale na akúúú??? a čo, načo to tam pcháš??? prilož kartu!) Tak som priložil kartu, on mi už zadal kód a išiel mi strhať peniaze z EP, aj keď videl, že si idem označiť lístok... ? no lenže ja nemám na karte €, a lístok sa buď nepodarilo vopchať, alebo mi to neoznačilo, a tak som zas musel vyťahovať peňaženku a platiť v hotovosti.
Zato dvere sa otvorili presne na sekundu včas na seneckej žel. stanici.
Mojim postrehom je, že prvým spojom cestovali traja dospelý (AS), druhým spojom necestoval nikto dospelý/pracujúci, teda len jeden jediný z AS na ŽST v Senci.
IDS-om naďalej úspešne vyháňame ľudí z verejnej dopravy. ?
REX vlak však bol slušne plný.
Petik
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."
Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).