Reply on: TomJ #212466:
Nesrovnal tusim pracoval ako pravnik v Nemecku a tam videl jazdit vlaky vsade-tade po meste a ma sotousku tuzbu to iste uskutocnit v Bratislave, aj ked to zmysel nema. Chcel by som rad pocut co by povedal, keby mu nejaky expert vysvetlil projekt novej hlavnej stanice vo Viedni, na ktoru vynalozili 1 mrd. ecok a ciel ktorej je, aby vlaky zo vsetkych smerov prechadzali cez jednu stanicu.Dajme tomu, ze sa naozaj obnovi Filialka. V akom intervale tam budu jazdit vlaky? 30 minut v spicke a cez vikend kazde dve hodiny? Odkial vsade pojdu vlaky? Iba zo smeru Trnava a Senec/Galanta alebo aj z Dunajskej Stredy (Rajka je uplna blbost, je zbytocne sa nad tym len sekundu zamysliet)? Co vlaky zo Zahoria? Pojdu tam vlaky Os aj REx, alebo iba Os, alebo mozno aj nejake Rko? Ked tam pojdu vsetky Os-ka, co ludia ktori budu potrebovat ist napr. zo Svateho Jura na hlavnu stanicu lebo idu na ECcko do Ceska?
Filialka by jedine stala za uvahu, keby trat pokracovala tak ako napr. do 80tych rokov, alebo keby sme boli taky bohaty, ze by sme si mohli dovolit stavat nejaky tunel pod Dunaj. Aj vtedy by vsak bola vyhoda keby Bratislava v juhu nelezala priamo pri hraniciach a bolo by viacej slovenskych obci z ktorych by ludia dochadzali do Bratislavy (z rakuskych predsa takmer vsetci idu do Viedne, co sa tyka Madarska presne neviem)...
Petto