Reply on: Valec #211974:
No, toto je príklad hodný akurát len pre samotný príklad. Síce matematicky podložené, ale prakticky si PCL v samotnom regióne 90% ľudí nikdy nekúpi aj z dôvodu slabej infraštruktúry a ponuky spojov v regióne. PCL je nespornou výhodou v meste, alebo v súbehu mesto+región (aj to pri nepoužívaní vlaku medzi regiónom a mestom).Tak znovu sa pýtam, keď môže byť jednozónový PCL, prečo nie aj u JCL?

Joyki
Lenže IDS BK má problém v tom, že tie ceny sú vysoké, zjavne neatraktívne - ešte som nikoho nevidel vo vlaku s PCL IDS. A keď už neprebehla dopravná optimalizácia, tak by aspoň tarifa mohla byť pozitívom, ale práveže opačne: uletené ceny vyháňajú ľudí z autobusov, a vo vlakoch sa naďalej kombinujú ZSSK traťové a IDS 100+101. Reakciou by mohlo byť zrušenie zónového usporiadania, lebo ak to takto ostane, nie, že po mesiaci, ani po x rokoch sa nezmení nič. U PID sa zmenila aj koncepcia VHD, tu sa nezmenilo nič, ľudia stále si nemusia na nič nového zvykať. Akurát tak na vyššie ceny.