Však práve, treba si počkať do otvorenia petržalskej trate. Celotýždenne budú všetky obojsmerné električky jazdiť na linkách 1 a 3 do Petržalky, 4ka bude zabezpečená vozmi 29T a sem-tam vozom T3P a linka 9 bude mimo víkendov asi podelená medzi obomi vozovňami, čím polovica 9ky bude nízkopodlažná. Linka 5 bude cez týžden patriť vozovni Krasňany a cez víkend J.D. ako doteraz. Linky 2 a 8 budú patriť podľa mňa Krasňanom s vozmi K2S.
a 1, 3 ako pomozu Ruzinovu ? Rozseknutim 3+8 sa zase len znizi pocet NP elin Ruzinovu. Tipujem od spustenia Petrzalky budu NP na 1,3 s 30T a 4 s 29T. A ked pridu vsetky opcne 29T, tak ich supnu na L9.
To je iba šotodôvod... Nič nebráni tomu, aby boli všetci vodiči preškolení na všetky typy a mali dve nástupné miesta na výkon práce.
Kde ešte cez víkend nízkopodlažné vozidlá stoja vo vozovni a jazdia vysokopodlažné črepy?
Skúste porozmýšľať prečo. Počas víkendov a sviatkov vypravovanie električiek na linky 8 a 9 spadá pod kompetenciu vozovne Krasňany, ktorá novými električkami nedisponuje, čili nové električky počas víkendov môžete vidieť iba na linkách 4 a 5, to sú jediné služby počas víkendov vypravované vozovňou Jurajov Dvor. Ale nemusíte sa báť, po otvorení trate do Petržalky pribudnú nové električky aj na linky 1 a 3 celotýždenne.
Nie ? obišiel som tie železné zátarasy,ktoré tak či onak nezabránia prieniku áut na Štúrovu lebo sa tam vojdeš aj s nákladiakom ? to,že som tam prešiel je výhoda z povolania a zákazy sú na to,aby sa predsa porušovali ?
#211715 Mike:Ďakujem dobre vedieť,ale už sa teším na kolaudáciu a jeho otvorenie ?
V prvom rade šťastné a veselé Vianoce všetkým,ktorí navštevujete túto stránku a diskutujete a rovnako samozrejme aj adminom ? Teraz však taká otázočka ohľadom Starého mosta:
Včera som bol v práci a reku,že sa preveziem po celej zrekonštruovanej Štúrovej a na Šafku som už išiel odbáčať vpravo na Nábrežie a zbadal som "zelených" jak išli od Starého mostu dole smerom k Šafku,tak ma napadlo či sa dá už cez neho prejsť autom (po električkovej trati) alebo sú zátarasy na oboch stranách a fešáci sa pri Mýtnom domčeku otáčali?Ďakujem za odpoveď ?
K teme taky jeden kviz. V uplynulu noc som isiel predlzenym nocnymi spojmi v Bratislave, Brne a Prahe. Co myslite, v ktorom z tychto miest nefungoval informacny system perfektne?
Nie, nezvykne. Na nočákoch to máš tak ako s elinami, skôr sa berie ohľad na to, aby vlci videli, akým smerom ten zázrak ide (a do niektorých mestských častí nočáky jazdia len po jednom kuse), preto máš k drvivej väčšine nočákov priradené ciele iba s názvom mestskej časti - Dúbravka, DNV, Rača, Pod. Biskupice a tak ďalej.
Zdravím, chcel by som sa opýtať, sú nejaké fotky zachytávajúce prevádzku električiek priamo na Starom moste v rokoch 1951-1961 (teda počas prevádzky), prípadne nejaký vlak na železničnej časti? A k tomuto ma napadá ešte jedna otázka, už dávno som sa chcel spýtať - prečo boli na železničnej časti použité 2 rozchody? Pripomínam, že myslím obdobie 1946-2013. Ďakujem pekne
Aha, takže je možné, že niektoré vozidlá vnútri zobrazujú aj názvy zastávok? A to bežné zobrazujú N34 cieľ "Dúbravka" ako dnes alebo zvykne tam byť "Pri kríži"?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
CraneMan