Čo máte všetci s tým motkaním pri TPD.Keď L95 končila na ŠN a tam sa nikto nemotkal?Akonáhle sa otvorí L1 tak sa bude prestupovať pri TPD tak ako predtým ŠN.Tak čo tu treba riešiť
Ono podľa ÚGD je síce prepravný prúd z Petržalky do K. Vsi 5. najsilnejší po Starom Meste, Nivách, Novom Meste a Ružinove, ale v tej Karlovke to podľa mňa budú hlavne Staré Grunty a Univerzity na kopci pri Mlynskej. A tieto vzťahy rieši priamo 92 a 192 a s prestupom na Zochovej 8x, resp. 9x na 31/39. Koľko atraktívnych cieľov ciest, rep. prac. príležitostí je v sídlisku Karlova Ves pozdĺž el. trate?
No vyborne a prave si urval spojenie Karlovke s Vajnorskou ☠
Aj spojenie Karlovka Petrzalka je blbost, vdaka prestupu pri TPD a motkaniu sa okolo NLS,Jesenskeho
Z Petrzalky bude stale najrychlejsie spojenie pod Most SNP s 80,88,91 alebo 83,93,94 z Kapucinskej
Ja si na to pamätám veľmi dobre, nemusím nikam zachádzať. Ale keď už teda silou mocou chceme to deliť na etapy a nepočkať si až kým to celé nebude dokončené, nebolo by ozaj rozumnejšie spojiť Petržalku s KV a Vajnorskou, ako píše Ari? To mi príde viac využiteľné. Popravde, nerozumiem ani dôležitosti spojenia Rače s Petržalkou, stačí mi keď vidím ako linka 59 jazdí poloprázdna, tak teda električkou tam chceme voziť koho?
rozdelil by som L.4 na dve linky:
4 - Petržalka - Karlovka (v prípade deficitu obojsmerných električiek, 9 - do Dúbravky)
10 - Petržalka - Zlate Piesky
tým by bolo riešené aj celodenne/celotýždenné spojenie Šafárikova s Karloveskou radialou
Napríklad spojenie s Karlovou Vsou. KV nemá priame spojenie do Petržalky už dlhé roky. Linka 1 bude mať jedine opodstatnenie ak ňou aj reálne do Petržky bude niekto cestovať.
Ja súhlasím s Arim, linka 1 je nezmysel. Malo sa celkovo radšej počkať až bude hotová trať do Janíkovho dvora s nasadzovaním električiek. Teraz kým to bude končiť iba pri TPD-čku, kde dokopy nie je nič, žiadne podniky, tak sa tým nerieši nič. A nie toto robenie po kúskoch, mi to všetko príde také hr hr, že konečne je časť petržalskej trate postavená, tak tam už fuknime tú električku... Dovtedy bohate tu stačila 95ka, teraz Petržalčania budú musieť zbytočne prestupovať.
Takze nadvaznosti z 95 na 1/3 budu uplne o nicom. Ani v spicke ani v sedle, aspon ten vikend vyzera slubne. 95 ma aktualne 7/8 a eliny su s 15 min.int. ?
Ja suhlasim,z pohladu Petrzalky je L1 bezcenna, ale kedze je to vlastne L13 ktora byvala iste dni full, tak je to este "ako tak". Lepsia by bola samozrejme niekde linka na ZP, ale to zase by si asi zobral nosnu L4 Dubravke/karlovke a vytvoril iny nezmysel.
Otazka do fora
Bude konecne potom od 1.3.16 aj 7-8 interval na elinach ? Nech to pasuje so sedlom L95
Aká bezcennosť? Veď L1 alebo ex. L13 bola vždy naj využívanejšia linka na stanicu.
Trať po Štefanovičovej je po GO tak sa treba zmieriť že tade bude vedená el. doprava z centra.
Ak keby sa náhodou našli peniaze na rozšírenie električkovej siete tak najskôr by som ju ťahal ako predĺženie nábrežia cez Mlynské nivy k BBC a ďalej smer D.Hony.
S L1 bude mať Petržalka /zatial jej začiatok/ najrýchlejšie spojenie s centrom a okolím Obchodnej ul.
Mike