Reply on: Ari #211477:
Aká bezcennosť? Veď L1 alebo ex. L13 bola vždy naj využívanejšia linka na stanicu.Trať po Štefanovičovej je po GO tak sa treba zmieriť že tade bude vedená el. doprava z centra.
Ak keby sa náhodou našli peniaze na rozšírenie električkovej siete tak najskôr by som ju ťahal ako predĺženie nábrežia cez Mlynské nivy k BBC a ďalej smer D.Hony.
S L1 bude mať Petržalka /zatial jej začiatok/ najrýchlejšie spojenie s centrom a okolím Obchodnej ul.
diky
K bodu 9
Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok 2016.
Materiál uviedol Ing. Bronislav Weigl, riaditeľ úseku prevádzky a techniky DPB, a.s. Po skončení
prezentácie a odbornej diskusie bolo hlasované o nasledovnom znení stanoviska:
Stanovisko:
Komisia dopravy a informačných systémov MsZ po prerokovaní
a) berie na vedomie
predložený materiál „Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok
2016“
b) žiada
zapracovať nasledovné zmeny do Ročného projektu organizácie MHD na rok 2016:
1. zachovať súčasné trasy autobusových liniek č. 28 ( Devínska Nová Ves – Nové SND) a č. 30
(Lamač – Most SNP),
2. zmeny v linkovom vedení trolejbusov pripraviť ku dňu obnovenia štandardného prevádzkového
režimu zimného grafikonu 08.01.2016,
3. zmeny v električkovej doprave zrealizovať k 01.03.2016 (Linka č. 1: Hlavná stanica – Petržalka
a v prípade dodávky 15ks obojsmerných električiek aj linka č. 3: Rača - Petržalka).
Hlasovanie: prítomní: 7 za: 7 proti: 0 zdržal sa: 0 nehlasoval: 0
Stanovisko bolo prijaté.