Ďakujem za vaše postrehy, komentáre.
Najviac ma na tom zaráža, že som pravidelný dlhoročný čitateľ IMHD, fanúšik MHD a napriek tomu, pre pomernú komplikovanosť systému sa v tom strácam. Od začiatku som pozorne sledoval vývoj v BID. A aj tak sa v tom zamotávam. A to si pripadám ako fanúšik tejto témy. Inak povedané neviem si predstaviť, ako sa budú v tom orientovať bežní cestujúci, ktorí nie sú ani fanúšikovia a celú verejnú dopravu majú u prdele, hoc ju využívajú.
Ja si každopádne zakúpim mesačník ?
Najviac ma na tom zaráža, že som pravidelný dlhoročný čitateľ IMHD, fanúšik MHD a napriek tomu, pre pomernú komplikovanosť systému sa v tom strácam. Od začiatku som pozorne sledoval vývoj v BID. A aj tak sa v tom zamotávam. A to si pripadám ako fanúšik tejto témy. Inak povedané neviem si predstaviť, ako sa budú v tom orientovať bežní cestujúci, ktorí nie sú ani fanúšikovia a celú verejnú dopravu majú u prdele, hoc ju využívajú.
Ja si každopádne zakúpim mesačník ?
Danny
Uvediem príklad:
V rannej zápche je v 1 relácií Most pri Bratislave, obch. dom - Brodná, pri totožnej trase bohovská chronometráž spojov podľa www.cp.sk (o 7:00) 17 min., 16 min., 32 min. (!), 25 min., pričom všetky idú takmer naraz a stoja v totožnej zápche...
Teda jeden bude mať lístok za nižšiu cenu, ďalší za vyššiu cenu...?
Obávam sa, že keď sa to zjednotí, pôjde to hore a bude to drahšie. Ale potom som zvedavý ako to vyhútajú, keďže v sedle či cez víkendy žiadne zápchy nie sú a teda jazdná doba je úplne iná.