Reply on: Valec #210600:
Ano, ten bordel je luxusný.Uvediem príklad:
V rannej zápche je v 1 relácií Most pri Bratislave, obch. dom - Brodná, pri totožnej trase bohovská chronometráž spojov podľa www.cp.sk (o 7:00) 17 min., 16 min., 32 min. (!), 25 min., pričom všetky idú takmer naraz a stoja v totožnej zápche...
Teda jeden bude mať lístok za nižšiu cenu, ďalší za vyššiu cenu...?
Obávam sa, že keď sa to zjednotí, pôjde to hore a bude to drahšie. Ale potom som zvedavý ako to vyhútajú, keďže v sedle či cez víkendy žiadne zápchy nie sú a teda jazdná doba je úplne iná.
Joyki
Nikto nevravel, že pre nich to bude výhodnejšie - dokonca pre cestujúcich, ktorí cestujú len vlakmi a majú predplatný traťový lístok (TCL), by tarifa IDS bola ešte menej výhodnejšia, ako cestujúcemu, ktorý cestuje v relácii Most - Cintorín Vrakuňa autobusom Slovak Lines, samozrejme ak nevyužíva "služby" DPB - teda necestuje MHD v rámci mesta. Tarifa ZSSK je veľmi výhodná, majú veľmi nízke ceny predplatných úsekových lístkov, študenti cestujú bezplatne...
Z Mostu nechodí SAD DS? takýto cestujúci by mohli prejsť k nim, ak nechcú platiť priveľa.