Reply on: Valec #210188:
Zas ale nie v kazdej jednej prevadzke maju znamenie riesene tak hlupo ako u nas (napr. dopyt co nedava znamenie). Tam kde su vsetky zastavky na znamenie su spravidla prislusne tlacidla na dosah z kazdeho sedadla.
Ďakujem.
Ale mozno, ak zalozis firmu, a pojdes sa sukromne na posedeni v nesledovanom byte dohodnut s niekym za maly poplatok
neocakavaj....
Bol som síce v kabínach všetkých električiek
Ale celkovo, narozdiel od ostatnych skodoviek (najma tych po 20, cize 13/14T/16T, 15T) su lepsie. Vykyvne podvozky, klimatizacia, priestor, vyhodnejsie usporiadanie interieru, doriesene konstrukcne nedostatky (aspon niektore)... Je to generacne daco vpred. Az cas vsak realne ukaze, co to bude.
Error 0x007
Zaujimalo by ma, ako kedysi fungovali okruzne elektrickove linky na viedenskom Ringu (tzv. Ringlinien - L1 a 2). Podla mapy, linky nemali ziadnu konecnu. Ale ako to vyzeralo s vodicmi na tychto linkach? Vyuzivali sa striedaci, kedze vlastne vozidla asi museli kruzit okolo centra donekonecna. Alebo bola nejaka zastavka, kde vozidlo prestavkovalo? (co sa mi nezda, lebo co by bolo s cestujucimi...)