Reply on: Jadran #209420:
Ach jaj... 1) Cestujúci prestupujú aj inde, ako tam, kde to DPB uzná za vhodné a spraví "garantovaný" prestup - už len kvôli rozdielnym intervalom
2) Aj pri "garantovaných" prestupoch môže dôjsť a dochádza k meškaniam, takže skákaniu z voza do voza sa občas nedá vyhnúť (viď Ike-ho skúsenosti s prestupom medzi 64 a 41).
Nie som odporca zastávok na znamenie, len ma zaujíma, či DPB takéto prípady preventívne rieši, napr. povinnosťou zastaviť aj vtedy, ak na zastávke nikto nie je, ale 1. voz zastavuje...
fanatikmhd
V tom zozname je reálne asi 5 zastávok, ktoré tam MOŽNO nemuseli byť (resp iba v určitom čase), zbytok (a ešte Ďaľšie v poradovníku) sú tam oprávnene....Lebo paní tam vystupuje (ako jediná) každý deň.....stále to sú 2 zastavenia denne.....
BTW, bráni niečo legislatívne či inak než §Nikdysatotaknerobilo - Od 4asu }napr 20:00 VŠETKY zastávky na znamenie (OK, sú tu električky, možno zatiaľ bez nich (i keď už vlastne všetky vozy majú aj dopyt aj signalizáciu))