Ak si klikneš na to číslo, presmeruje ťa na informácie o danom vozidle a tam sa ti zobrazia aj údaje o vypravení. Z nich zistíš, že jazdí bežne, pričom v Karlovke bola naposledy 22.8. na linke 9.
V tom smere, kde končia rovnako (teda v úseku Kaštieľ Rusovce - Most SNP). Tak isto mali aj 96/196 a ako prvý bol tušim taký CP na Molecovej smer Kuklovská pre 32 33 133 ☺
Keď už tu vymýšlate zas s tými písmenami, Ak náhodou pri inej linke, budú obe konečné na rovnaké písmeno ako to bolo napr. pri 80 Kopčany, Kúpalisko Matador, budeme vymýšlať po variante 77, 91/191, 21H, 4. spôsob označenia liniek ?
Istym riesenim by bol doplnenie pismenka, ktore by bolo rovnake ako poznamka v CP - t.j. napr. spoje Na hriadky by v CP boli oznacene poznamkou H a na displeji by mali linku 21H. Myslim ze to je rozumny kompromis.
Mal si povedať, že robíš dopravný prieskum v DNV. Mohol by som rozdať dotazníky ďalším ľuďom. Inak nevieš, ako tento problém riešia obyvatelia Východného a Rusoviec?
Opakujem to ešte raz. Bol som 15 ročný šotouš a písal som v roku 2002 dpb či neplánuje obnoviť systém 121/122 a v našej konverzácii s Kajdim a neskôr s Weiglom sme sa vždy odvolávali na L121 (ako doplnkovú k L21). Frenky bol tiež pri tom. Ráno bol problém dostať sa do spojov L21 (niekedy mi ušli aj 4) a toto bola možnosť ako ponúknuť sídlisku voľnú kapacitu. Boli to vtedy tony vyhovoriek, prečo to nejde (parkujúce autá pri Rolande a pod.). MČ DNV dokonca zahovárala možnosťou vybudovať obratisko na Nám. J. Kostru, potom prišlo do úvahy premiestnenie zastávky Na hriadkach na miesto cvičiska psov. Nič z toho sa nerealizovalo.
Bol som milo prekvapený, že po vyše desiatich rokoch nakoniec DPB na túto myšlienku pristúpil, no priznám sa, s ohľadom na systém, ktorý DPB používa, nerozumiem, prečo zaviedli poznámkový SlovakLines štýl miesto zaužívaného XX/1XX štýlu.
Error 0x007
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/21/CKD-Tatra-K2.html