parada..tak som s dvomi plnymi nakupnymi taskami dorazil na zastavku autobusu c.57 na Jurajov dvor, kde o cca 12 minut, t.j. o 10:21 h.mal ist spominany autobus - nesiel,jednoducho vynechal a dalsi spoj isiel o 10:53 h...takze som cakal peknych cca 40 minut,aby som sa hrdo pri zaplatenej elektricenke dostal domov - naj je,ze linka 57 ma konecnu a zaciatocnu zastavku hned na Jurajovom dvore pri hangaroch MHD..a toto sa nestalo po prvy krat - neviem,ci vodic sedel na kofole v krcme Depo,ktora je rovno na konecnej,ale dnes som bol Dopravnym podnikom naozaj "dojaty"..? a podotykam,ze toto sa nestalo po prvy krat
Solider
A čo sa týka „rôznych predpisov“, paradoxne tebou navrhovaný stav by priniesol dvojité schvaľovanie, čiže trolejbus s pomocným pohonom by bol predmetom schvaľovania zo strany ministerstva podľa zákona 513/2009 Z. z. a opäť ministerstva podľa zákona 725/2004 Z. z. Toto by malo aký zmysel? Nestačí snáď vozidlo schváliť iba raz?