Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #207361:
To je dovolené snáď všade okrem Slovenska a Česka...
Neviete náhodou, to, že vodiči MHD vo Viedni umožňujú nastúpiť cestujúcim ešte pred odchodom a dokonca sú schopní ich tam nechať chvíľu aj samých je tam oficiálne a legálne alebo tým porušujú interné pravidlá?

No a Dr. Richard, Blaguss a neviem kto ešte - ich služby si na niektorých linkách objednáva Wiener Linien príp. VOR či ako je to? Napr. na linku vypravovanú Richardom môže ísť v prípade potreby aj záložák z Wiener Linien?
A ono trat Karlova Ves - Chatam zvladne prevadzku po jednej kolaji? V spicke som v jednom smere naratal 30 spojov/hod, cize obojsmerne to je spoj priemerne kazdu minutu. Ako to tade chcu prepchat? To budu musiet byt sakra kratke useky. Skor by som rozumel uzavretiu jednej kolaje v celom useku tunel - KV, s tym ze po druhej kolaji by rano a vecer (vzdy jednosmerne) jazdili manipulacne vlaky pre usek KV-Dubravka kde by cez den potom jazdili ostrovne. Ale ludi by z centra do KV vozila normalne NAD.
Reply on: Ámos #207358:
OK
Reply on: gejza #207357:
nie je nic na tom, mat pochybnosti o projekte.
Ina vec je akou formou tieto pochybnosti napises. Hovorit o mentalnej urovni niekoho, koho si v zivote nevidel, je divne.
Nevraviac, ze takyto projekt ma pojekcny tim ludi a nie len jedneho projektanta.

Neviem ci je to najlepsie riesenie pre nase mesto, ale na AS pod zemou nevidim nic zle. Co sa vyskovky tyka, len dufam, ze funkcia bude byvanie a nie zase len kancle.
Reply on: Ámos #207356:
náklady na prevádzku ventilácie ma zaujímajú z jednoduchého dôvodu - ich objem si vlastník AS premietne do poplatkov pre autobusové spoločnosti a tie do cestovného ... takže budem platiť viac za cestovanie .... nevraviac o tom, že zlyhanie ventilácie môže mať za následok ohrozenie väčšej masy ľudí - to by bolo na povrchu eliminované

projektant sa môže do mňa pokojne navážať, ja si z toho aj tak nič nerobím ... ozaj, načo je potrebná k tej AS výšková budova ? terajšia AS ju nemá a predpokladám, že cestujúcim nechýba ...


len som si dovolil vyjadriť svoj laický názor - nikdy som netvrdil, že je správny, no je môj ...

každopádne sa však s Tebou nechcem ďalej hádať, takže beriem na vedomie, že nákupné centrum, v ktorého garáži je autobusová stanica je to najlepšie riešenie pre naše mesto ...
Reply on: gejza #207354:
ani ja nie som expert, ale jedno viem. tliachas hluposti.

Ostatne co ta je do toho, kolko bude prevadzka ventilacie stat. S tym nech si lame hlavu vlastnik budovy.
A mentalna uroven projektanta? Na rozdiel od teba sa zrejme nenavaza do ludi co nepozna a v zivote nieco dosiahol. Projektuje nieco tak obrovske ako autobusova stanica s vyskovou budovou. Cim sa mozes pochvalit ty, ak si taky odbornik, ze sa vyjadrujes k mentalnej urovni niekoho?
Reply on: Ámos #207349:
Radšej si nechcem predstaviť ten bordel na "dočasnej" autobuske ?
Reply on: Ámos #207352:
pri takom objeme splodín ??? ... a zároveň pomerne veľkom počte ľudí ... síce nie som expert, ale zdravý rozum mi vraví, že mať autobusovú stanicu na povrchu výrazne zníži náklady na ventiláciu ... to, že ju napchali pod zem len vraví o mentálnej úrovni projektanta ....
Reply on: gejza #207351:
mas pocit, ze toto je neriesitelna zalezitost?
Vola sa to ventilacia a vyvetra ti kazdy priestor...
Reply on: Ámos #207349:
a ako bude realizovaná ventilácia podzemia ??? ... alebo tam tie autobusy budú mať vypnuté motory a budú ich tam a odtiaľ tlačiť otroci ???
Reply on: rasto.f #207348:
ale subeznymi linkami si argumentoval ty, tak sa nekrut a odpovedaj.
Reply on: Ámos #207332:
A akú priamu linku máš medzi Kolibou, Slavínom a HLST??
Sorry, ale MHD by nemala byť o spojení odvšadiaľ-všade bez prestupu a o obsluhe každej ulice.
Reply on: S499.1023 #207345:
a uz si aj odbornik v diagnostikovani autizmu. to je mile...
Reply on: Mischo1 #207342:
A keby sa na všetkých troch častiach pracovalo súčasne, tak sa to dá stihnúť do pol roka.
Inak keby si etapizoval logicky a začínal úsekom Tunel - Molecova, tak môžeš postupne skracovať úsek s NAD a občianstvo by aspoň videlo pokrok.
Ja ale stále nevidím v časovaní rekonštrukcií tratí žiadnu logiku. Kedy sa spraví centrum - námestie SNP, Špitálska, okolo Reduty to je tiež pekne pokûrvená reko, námestie Troch Štvrtín Štúra - Tunel tiež...
Len tak mimochodom si dovolím upozorniť, že vek radiál od poslednej rekonštrukcie je inverzná funkcia akútnosti rekonštrukcie, čo svedčí o klesajúcej kvalite prác. Pritom ľudia, ktorí zmrvené projekty podpísali, robili stavebný dozor a na záver paskvily prevzali, veselo sedia na svojich miestach dodnes.
Reply on: Ámos #207339:
Ja chápem, že Aspergeri majú problém s pochopením irónie a nadsádzky ale pomôcť ti v tom neviem.
Reply on: Mischo1 #207342:
Predbežne sa uvažovalo (neviem či ešte stále) s tým, že časť v Dúbravke bude robená ako samostatná etapa.
Úsek Tunel - Karlova Ves sa mal rozfázovať na viacero menších etáp. Viac nových info bude zrejme až po verejnom zasadnutí v KV.
Reply on: S499.1023 #207336:
Diky za doplenie a opravu. Už som myslel, že to zle uviedli v dokumente, ktorý som čítal, ale hľa moja chyba, spomína sa tam len jednokoľajná prevádzka bez určenia typu výhýbky. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.