Reply on: gejza #207354:
ani ja nie som expert, ale jedno viem. tliachas hluposti.Ostatne co ta je do toho, kolko bude prevadzka ventilacie stat. S tym nech si lame hlavu vlastnik budovy.
A mentalna uroven projektanta? Na rozdiel od teba sa zrejme nenavaza do ludi co nepozna a v zivote nieco dosiahol. Projektuje nieco tak obrovske ako autobusova stanica s vyskovou budovou. Cim sa mozes pochvalit ty, ak si taky odbornik, ze sa vyjadrujes k mentalnej urovni niekoho?
Mischo1
1. etapa: Najprv trať od obratiska Karlova ves po Dúbravku, tam by sa použila X5, modernizácia by sa musela stihnúť do 4 mesiacov.
2. etapa: od Molecovej po Obratisko Karlova ves, v úseku Tunel-Molecova by som použil obojsmerné električky. Pri tuneli by sa prestupovalo na električky ďalej do mesta a takisto na Molecovej na NAD do Dúbravky. To prestupovanie by ľudia určite pochopili. Rekonštrukciu by som odhadoval na 5-6 mesiacov.
3. etapa: Tunel-Molecova, odstavila by sa úplne trať do Karlovej vsi a Dúbravky, nahradila by sa v celom úseku autobusovou dopravou a ja si myslím že na 4-5 mesiacov by sa to zvládnuť dalo.
Celkový čas rekonštrukcie by som odhadol na 1rok 2mesiace a nie na 2 roky, to je už prehnané, ako som písal rok by sa poriadne nič nerobilo a druhý rok by narýchlo dokončievali.