Reply on: Solider #207300:
Dávnejšie som videl vizuálizáciu v niektorých BA novinách a tam bolo zastavaný aj stred obratiska a výjazdové kolaje boli premostené . Kedže už aj druhá veža v Poluse po opustení hlavným nájomcom IBM zíva prázdnotou nepredpokladám skorú výstavbu dalšieho skleníka. Aj pri Poluse bola plánovaná tretia veža v cípe OC pred štadiónom bývalého Interu.
fanatikmhd
Rubber38: Ako som hovoril, to predlzenie nic nespravi, navyse, ak by elebimbam nezachadzala az k NM ale sla by po tomasikovej rovno (bez zachadzky ako l.50) tak by bola este menej atraktivnou pre tych par ludi co chodi z NM.
A ta kapacita... Boli casy, kedy chodilo viac ludi MHD a stacili sola. Mozno kazde 3-4-5 min, ale chodili. A o tom to je. Po prvej vlne reorganizacie sme sa dostali z vikendovych 20min intervalov na 10. No stale, to nie je pre vacsinu ludi atraktivne. Prestupovanie (a neprestupne listky) je skratka zdlhave, obzvlast, ak viacero prudko Ynteligentnych hlav vymysli, ze spoje idu "naraz" na zastavku. Kto skor pride, prvy zdrhne. A ostatni si uziju fajn 10min. A ak mas cestu tak, ze budes viac krat prestupovat, najma cez vikend to znacne zhorsuje cestovanie.
A z tohto si vezmi elektricky. L.4 jazdi kazdych 8 min. 8min duplak. Skus to vyjazdit solami raz za 4min, a uvidis zvyseny dopyt, mozno az v takej miere, ze budes realne potrebovat K2S.
Navyse, btw, pri kratkom intervale bude znacne menej ludi cakat na pripoj, co moze urychlit cas potrebny na stanicovanie....a tym navyse prispiet k zrychleniu.