Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matus7532 #206818:
Treba kliknúť na "Mapy" vľavo hore v menu.
Existuje nejaká mapa zastávok MHD? Alebo musím stále typovať kde by asi tak mohla byť zastávka a ako sa asi tak môže volať a potom ju hladať?
Reply on: KaroSAD #206810:
Podľa optimistického plánu do konca roka.
Reply on: TeBeCe #206781:
Tak dik. Dufam, ze coskoro bude viac informacii.
Reply on: trolejbus6207 #206814:
No čo za nejaký čas zaškolia vodičov na rikšu a budeme sa voziť ekologicky ? interval na L93 každých 5s s počtom miest na sedenie 4 na státie len na vlastné riziko na ráme vozíku ? ? ?
Reply on: roman2 #206812:
ak to pôjde takým tempom, ako sa momentálne deje, tak o chvíľu NB18 z dodávky z roku 2010 príliš veľa jazdiť nebude, za tento týždeň ich pribudlo medzi odstavenými tuším 7ks + ďalších 7ks je odstavených dlhšiu dobu, niektoré pomaly pol roka, spolu je ich odstavených viac ako dva týždne už 16ks + jedna z novej várky... ☠
Reply on: Spacer1 #206806:
Myslim, ze na Youtube uz je vela takych videi a aj v lepsej kvalite ?
Reply on: KaroSAD #206810:
Ja si myslím,že ešte prežijú aj tie hrče SORky NB18 ☺ ?
Reply on: KaroSAD #206810:
Dovtedy, keď sa nerozpadnú na cestách...? ?
Koľko rokov ešte podľa vás budú jazdiť Karosy B 741.CNG?
Reply on: Technopol #206800:
tiez pravda.
Vravim cely system VHD by vyzeral inak.
Reply on: Valec #206803:
ak budes mat interval v centre 2-4 minut a polovica vlakov ti bude koncit v karlovke tak interval v Dubravke bude 4-8 minut.
http://www.teraz.sk/slovensko/vlaky-tablettv-slow-bratislava-trnava/129393-clanok.html

Cieľom projektu je priniesť vám možnosť precestovať Slovensko na koľajniciach od Bratislavy až po Košice...
Reply on: dupe #206801:
"A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka." - Nie, nedozvedeli, je to zname uz niekolko mesiacov, ak nie rokov.

Inak samozrejme suhlasim ze DPB a mesto by neboli schopni prevadzkovat metro (a to dokonca ani keby mali dost penazi).
Reply on: Technopol #206800:
Stupavu rátať nemôžem, lebo PAD "musí" jazdiť až na Nivy. Bez toho by SL zanikol. ?
Reply on: Ámos #206798:
Ale ak nebudú všetky vlaky jazdiť až na konečnú, prečo s nimi mám rátať v Dúbravke? Ja netvrdím,že v centre (možno 4-5 staníc) by taká linka dokázala mať interval 2-4 minúty... ale ak mi tretina cestujúcich vystúpi v Mlynskej a tretina v Karlovke, tak asi nebude každý vlak ťahať až do Dúbravky a teda v Dúbravke ich nemôžem rátať do intervalu.
Reply on: dupe #206801:
Len tak na doplnenie, vizualizácie nie sú prísne tajné, len neexistujú. Existujú len priečne rezy v už verejne dostupnej dokumentácii. A o dvojrozchodovom riešení sa vedelo, minimálne sa o tom písalo v článku na imhd.
Metro?
Vychadzajme z aktualneho projektu elektricky do Petrzalky. Mala byt odovzdana do uzivania na konci augusta. Je april a este ani len netusime kde bude zastavka na Safku. Vizualizacie su tiez prisne tajne. A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka. Ak by sa takto malo stavat aj metro, radsej nie...

Viete si predstavit ze by prevadzaku metra zabezpecoval sucasny magistrat v spolupraci s DPB?
Vlaky bez udrzby, kazdu chvilu poziar v tuneli. Interier dotagovany, stanice posprejovane, s pokazenym osvetlenim a prespavajucimi bezdomovcami. Upratovanie na staniciach papierovo aj 5x denne, realita 1x mesacne nalepena nalepka upratovacej firmy. Eskalatory premavajuce len v pracovnych dnoch 6 - 18. hod.
Myslite ze taketo prostredie by bolo lakajuce pre autickarov ak by navyse casovo nic neusetrili?

A kolko penazi by sa pretunelovalo?
Reply on: Valec #206797:
A ešte prirátať časť cestujúcich z PAD - min. zvoz pre Stupavu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.