Reply on: Error 0x007 #205250:
Čo pozorujem skoro denne tak cez Blumentál sa 95% vodičov už naučilo jazdiť . Jediný problém je vo veľmi úzkom chodníku smer Rača. Ludia stoja v špičke často na vozovke. To by mali rozšíriť o cca. meter na úkor toho širokého zeleného pásu. Info LCD panel by sa tam tiež hodil. Pre mňa to je rozhodne prínos pre komfortné prestupovanie na L94 či L2.
fanatikmhd
8min takt v pripade vozby na KV, kde ide minimum ludi, nema nejaky extra vyznam, a najdolezitejsie E vozy v BA (NP) budu teda jazdit prakticky nevyuzivane. V principe DPB islo o to, vypomoct DD smerom do centra (Safko) a to iste, kedze 95 jazdila na safko, pre PE. Problem je, ze z 95 2/3 vystupuju na apolle (prestup na ine linky smer ruzinov) ci na landererovej (pesi presun do oblasti niv). To malo, co vyskakuje na malej scene (safku), NLS, moste SNP su skor iba zbludile duse. Prakticky sa jedna prevazne o ludi z Petrzalky - Farského. To, co byva dalej vo vnutrozemi petrzalky ide 83, ci 84 (ovsiste) do centra (Zochova-Hodzko-SAV). Tam ide realny prepravny prud. A nosny system - elektricku chcu nasmerovat zas len na zaciatok centra. Bez prestupneho terminalu (trebars safko) kde by sa dali osedlat aj linky smerujuce inam (so stastim bude 4tka cez safko, a 1ka cez jesenskeho, mozno s velkym usilim obe cez safko) co je celkovo dost nevhodne, nakolko sa vacsina zvezie 1-2 zastavky, a zas prestupi na iny spoj. Ale Petrzalska salina sa zatial bude naprazdno viest 2/3 trasy smerom do KV, kde nikoho nebude brat.... Takze preto som narazal na to, ze trasovanie je nevyhodne a zbytocna blbost. Ale ak uz sa radni pani rozhodli, ostava doriesit, ci to tocit na poddimenzonaej KV, alebo upravit molecku.