Reply on: fanatikmhd #205238:
Ono hlavny problem je kratkost useku v Petrzalke - kebyze ti jazdi Janikov dvor - Safko - SNP - Kapucinska - KV tak nahradis ciastocne L83/84/93/94 po Zochovu a pomozes odlahcit L28 v smere do KV.
tak aký 5 min. takt?.. normálne 8minútový pre linku 1 na stanicu a asi to bude linka 6 alebo také dačo, tak bude 4minutový interval
čo je krásne
Tie prístrešky
A kym by sa toto dialo, mohla by byt zelena bud v oboch smeroch (KV - Centrum) alebo zelena sipka vpravo z Molecovej a v smere do KV (podla hustoty dopravy).
Ukážkový príklad je Brno hl.n. - na tú istú koľaj vchádzajú dva vlaky, jeden od Šlapaníc, druhý od Židenic. Žiaden problém. Nitra - Na obsadenú koľaj vchádzajú naraz dva vlaky, jeden od PD, druhý od NZ. Oba vlaky zastavia čelom pri sebe s odstupom cca 3m, pričom na peróne stojí výpravca s vlajočkou (červená) dávajúc znamenie kde maximálne môže zastaviť čelo vlaku. Keď to zvládaju pri takých rýchlostiach na veľkej dráhe, električková premávka ako taká toto musí vedieť hravo zvládnuť. Prakticky situácia v štýle že dve električky by naraz vošli voči sebe sa dá ošetriť signálom na riviére, kedy pustenie do odbočky bude možné len v situácii kedy má už molecka stoj. Takže nidky sa ti nestretnú dva, proti sebe idúce vlaky. Takže sitácia bude vždy rovnaká : Do jednej zastávky obsadenej jedným vlakom vchádza druhý vlak. A takúto situáciu sme tu ešte v BA nidky nemali, na jednej zastávke aby stanicovali dva vlaky.....
nikdyyyy.... 
volod