Myslel som tym to, ze ked cely vikend/vecer L1 chodi :13, :28, :43, :58, tak vychylenie jedneho spoja o 2 min skor sposobi, ze ludia, co su nauceni na casovu polohu odchodov, budu nemilo prekvapeni, ked v dialke uvidia koncove svetla. Ked uz nieco posuvat, tak radsej na neskor.
Dobre este raz. Menuj nocak, na ktory sa neda prestupit v meste, ked idem z mesta tou poslednou 1ckou. Su to LEN linky n21, n29, n37 a n74. Najdolezitejsi nocak v Bratislave n33 som neuviedol, pretoze ten je lahko pristupny skoro v centre mesta. Linkou n29 dohromady nikto necestuje, takze nam ostava len n21, n37 a n74, co su vsetko linky, na ktore sa da v uplnej pohode prestupit na NFL a nepotrebujem sa trepat z nejakych soto dovodov na hlavnu stanicu.
Je pravda, ze je menej smradlavy, ale myslel som to v tom style, ze ked je uz Hlavna Stanica hlavny terminal pre vsetky N linky, preco nedat prichod o nieco skor. A 2 minuty dlhsie statia na NFL nie je o moc horsie, ako ked niekto pojde na Hl. St. a ujde mu nocak pre tie 2 minuty (moze sa stat, ze si budu ludia mysliet, ze tam bude garantovany prestup).
A mohol by si vysvetlit co si myslel tym "Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim"? Nejak nerozumiem, ako by "zdrhala cestujucim" keby odchod z Hlavnej bol o 2 minuty skor, tj. nie 23:28 ale 23:26.
Jak vravi frenky, radsej pobehnem z NFL na HS k nocakom ako z konecnej , predsa len aj sofer nocaku ked dobehujes spredu ti asi skor neujde ( lebo ta vidi s vyssou pravdepodbonostou ) ako ked dobehujes zozadu . A mas to este aj bezbariererove z NFL ?
Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim, len preto, ze nemozu prestupit na NFL?
Povedzme si, kto nou bude cestovat k nocakom - asi nie ten, ktory by mohol na tie nocaky nastupit aj na Hodzku. Takze zostavaju len linky, ktore stoja bud na NFL alebo SAV smer Prazska. A tam je ten prestup aj kratsi aj rychlejsi aj menej smradlavy, cize niet dovodu, aby si na Hlavnu stanicu...
Hej, ale 810 ma pravdu, bolo by skvele v ramci nocnych liniek urobit posledny prichod L1 aspon o 23:55, nech je prestup na hlavnom prestupnom uzle celej nocnej dopravy
Na hlavnej stanici teda 23:57.. ak pride nacas, bude sa to dat vybehnut, ale bude to LTT... idealne by bolo keby to slo o take dve minutky skor Ale samozrejme ide o velke zlepsenie, ze konecne niekto riesi aj vecernu dopravu a najma prechod z denneho na nocny rezim.
Toto ma dostalo: „Podarilo sa nám to spraviť v takej dosť slušnej kvalite“ ? A to myslia vážne, že stavebné práce na zvyšnej časti budú trvať až 4 mesiace? ?
Postreh z Mníchova : aj nové elektricky tu majú len 4 dvere a vystúpiť a nastúpiť sa stíha, majú tiež textilné poťahy, a majú 10 minútové odchody všetky na rozdiel on našich 8 minútových asi to bude tým metrom, vodiči a vodičky sú v uniformách , lístok sa dá zakúpiť priamo vo voze v takom malom automate na cash alebo Mastercard
?
Pretože aj tento príspevok opäť píšeš v štýle "vodič je neomylný, stačí mu pomôcť kamerovým systémom" a ja som ti už raz písal, že s tvojím postojom zásadne nesúhlasím, keDže si pamätám, koľko vodičov trolejbusov v záujme rýchlejšieho rozjazdu jazdilo s vypnutým blokovaním rozjazdu. koľko ľudí bolo vláčených za ruku či za nohu privretých vo dverách, kam ich vodič priškripol za úplne dokonalých rozhľadových pomerov etc.
Mmch., všetky pražské modernizované KT8 (iné už v pravidelnej premávke nejazdia) majú kamerový systém s perfektným výhľadom na všetky dvere, pomerne kvalitné blokovanie dverí aj jazdy, ochranu proti zovretiu a AJ TAK pražský DP napíše takéto upozornenie.
Celý tvoj kec "oko vždy uvidí viac ako mašinka" a "fotobunky sú akurát tak zdržiavania" svedčí o tom ,že si vôbec nič nepochopil.
Jazdi si so svojím autobusom bez cestujúcich a nelez do premávky.
Preco mi to pride, ze nik tu nepochopil moje texty... kamerovy system vo vozidle ti "zvysuje bezpecnost" (slova DPB), a navyse umozni vodicovi vidiet situaciu vo dverach. Ci nastupuje/vystupuje osoba a spol. Fotobunka sa moze zmylit (skrat, vypadok, zle zosnimanie). Kamera tazko.... AK by si mal byt na mieste vodica, co uvidis radsej? Ako sa ti z neznamych pricin stale nechcu zatvorit dvere? alebo ako na kamere vidis ze sa dakto nachadza v priestore dveri na zlom mieste? ci vystupuje malicka starenka poslednymi dverami.... Oko vzdy uvidi viac ako masinka. Keby to bolo take uspesne, uz davno by sme nesoferovali, ale jazdili by vozidla same...samotne auto jazdi samo (najma nove auta), preco sa teda nespoliehaju na systemy? Navyse fotobunky su akurat tak zdrziavania.
Report od Vladimira: Pha vyvesila na T6 a KT8. Hm, nema nahodou T6 nejak zadne dvere totalne skosene? nema nahodou KT8 3 clanky a niektore zastavky v miernych oblukoch? nevznika tak nahodou situacia ze vodic nedokaze cez zrkadlo dovidiet na psoledne dvere v zosikmenej casti? Nakolko kamerovy system vo vozoch nie je (resp je, ale len interny, nie na 10x dvere), tak vodic vidi gulove....
MatejBA
A mohol by si vysvetlit co si myslel tym "Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim"? Nejak nerozumiem, ako by "zdrhala cestujucim" keby odchod z Hlavnej bol o 2 minuty skor, tj. nie 23:28 ale 23:26.